راهبرد پردازش متین
همه چیز در مورد طراحی سایت
  1. Home
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. طراحی سایت
  6. /
  7. همه چیز در مورد…
همه چیز در مورد طراحی سایت
همه چیز در مورد طراحی وب سایت

آنچه در این مقاله میخوانیم

زمان مطالعه: 11 دقیقه

همه چیز در مورد طراحی سایت

این مقاله یکی از کاملترین مقالات سایت راهبرد پردازش است که راهنمای کاملی است برای آنکه همه چیز در مورد طراحی سایت را یکجا آموزش ببینید. این نوشته راهنمای مدیران و افرادی است که قصد حضور در دنیای کسب و کار اینترنتی را دارند ولی نسبت به حضور خود شک و تردید زیادی دارند و نمی دانند باید از کجا شروع کنند. این مقاله آموزش کدنویسی یا طراحی یک سایت نیست.

یکی از خدمات شرکت راهبرد پردازش متین، طراحی سایت و خدمات آن به منظور حضور فعال افراد، سازمان ها و شرکت ها در فضای کسب و کار آنلاین است. از زمانی که اینترنت در جهان متولد شد و از زمانی که اینترنت دایال آپ به کشور ما آمد، به دلیل مشکلات فراوان اینترنت در کشور ما ( تحریم ها، فیلترینگ، عدم برنامه واحد در دولت ها، … ) یکی از معتبرترین و کم ریسک ترین و پربازده ترین اقداماتی که می توان به منظور استفاده حداکثری از فضای آنلاین کسب و کار داشت، طراحی وب سایت و بهره مندی از آن است.

ما چه کاری برای شما انجام خواهیم داد؟

ما مطابق نیاز شما در جلسه آنلاین یا حضوری یا صرفا از طریق تیکتی که درخواست خود را ارسال می کنید، یک برآورد اولیه از سایت شما انجام خواهیم داد. در صورتی که رنگ سازمانی و لوگو نداشته باشید برای شما پیشنهاداتی را خواهیم داشت و طراحی مورد نظر را انجام می دهیم. طرح اولیه ای برای سایت شما می زنیم و در صورت تایید شروع به تکمیل طرح خواهیم کرد. اگر گرافیست هم نداشته باشید بسته به بودجه شما، طراحی های لازم گرافیکی هم برای سایت شما انجام خواهیم داد. سپس مشاوره تولید محتوای شما را انجام می دهیم. اگر بخواهید اصولی پیش بروید، تحقیق کلمات کلیدی و سئو را برای شما از همان ابتدا آغاز می کنیم. در هر صورت با تولید محتوای سبز شما همیشه در صدر خواهید بود. این مسیر را تا تبلیغات، ایمیل مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما انجام می دهیم.

 

در این راستا، شرکت راهبرد پردازش به عنوان یک شرکت متخصص در زمینه طراحی سایت، می‌تواند به مشتریان خود انواع وب‌سایت‌هایی را طراحی و پیاده سازی نماید که به نیازهای شخصی و تجاری آن‌ها پاسخ دهد. در ادامه به برخی از خدمات طراحی سایت و انواع وب‌سایت‌هایی که می‌توانید طراحی کنید، پرداخته می‌شود.

انواع وب سایت

  1. وب‌سایت فروشگاهی: وب‌سایت فروشگاهی، یکی از با اهمیت ترین وب‌سایت‌هایی است که در زمینه طراحی سایت ارائه می‌شود. این نوع وب‌سایت‌ها به شرکت‌ها و فروشگاه‌ها اجازه می‌دهد تا محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین به مشتریان خود ارائه دهند. این وب‌سایت‌ها باید از طراحی کارآمد، طراحی مناسب برای رابط کاربری، روش‌های پرداخت امن و قابل اعتماد، مدیریت موجودی و ارسال محصولات پشتیبانی کنند. با طراحی وب‌سایت فروشگاهی، شما به مشتریان خود اجازه می‌دهید تا به راحتی و بااعتماد به نفس، خرید آنلاین از فروشگاه شما را تجربه کنند.
  1. وب‌سایت شرکتی: وب‌سایت شرکتی، یک وب‌سایت است که برای شرکت‌ها و کسب‌وکارها طراحی می‌شود. این وب‌سایت‌ها عمدتا برای ارائه اطلاعات در مورد شرکت، محصولات و خدمات، تماس با شرکت و همچنین جذب مشتریان جدید استفاده می‌شود. وب‌سایت شرکتی باید طراحی کارآمدی داشته باشد و از نظر طراحی زیبا و حرفه‌ای باشد. همچنین، وب‌سایت شرکتی باید به راحتی قابل دسترسی باشد واطلاعات به صورت ساده و قابل فهمی ارائه شود.
  1. وب‌سایت شخصی: وب‌سایت شخصی، یک وب‌سایت است که برای افراد شخصی طراحی می‌شود. این نوع وب‌سایت‌ها برای ارائه اطلاعات شخصی، نمونه کارها، وبلاگ، گالری عکس و ویدئو و همچنین ارتباط با دوستان و خانواده استفاده می‌شود. وب‌سایت شخصی باید با توجه به نیازهای شخصی طراحی شود و از طراحی زیبا و جذاب برخوردار باشد.
  1. وب‌سایت خبری: وب‌سایت خبری، یک وب‌سایت است که به منظور ارائه اخبار و مطالب روز، از طریق اینترنت طراحی می‌شود. این نوع وب‌سایت‌ها برای ارائه اخبار و اطلاعات به مخاطبین استفاده می‌شود و باید دارای طراحی کارآمد و زیبا باشد. وب‌سایت خبری باید اخبار را به صورت سریع و دقیق ارائه کند و همچنین باید دارای روش‌های مختلفی برای جذب مخاطبین باشد، مانند نمایش عناوین مهم و مطالب جذاب در قسمت‌های مختلف وب‌سایت، استفاده از تصاویر و ویدئوها و … .
همه چیز در مورد طراحی سایت
  1. وب‌سایت آموزشی: وب‌سایت آموزشی، یک وب‌سایت است که به منظورارائه آموزش‌های مختلف در زمینه‌های مختلف طراحی می‌شود. این نوع وب‌سایت‌ها برای ارائه دوره‌های آموزشی، آموزش‌های آنلاین، کلاس‌های آنلاین و دیگر روش‌های آموزشی استفاده می‌شود. وب‌سایت آموزشی باید طراحی شده باشد تا به صورت ساده و قابل فهم، اطلاعات و مطالب آموزشی را به مخاطبین ارائه کند. همچنین، این وب‌سایت‌ها باید دارای ابزارهایی باشند که به کاربران اجازه دهد تا به راحتی با مطالب و دوره‌های آموزشی تعامل داشته باشد و مطالب را با رابط کاربری آسان خود فرا بگیرند.
  1. وب‌سایت اجتماعی: این نوع وب‌سایت‌ها به کاربران اجازه می‌دهد تا با دیگر کاربران در همه جا و همیشه به اشتراک گذاشتن ایده‌ها، تجربیات و اطلاعات بپردازند. وب‌سایت اجتماعی باید دارای طراحی مناسب برای رابط کاربری، امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران و همچنین قابلیت‌هایی برای افزایش تعامل کاربران باشد.
  1. وب‌سایت ورزشی: وب‌سایت ورزشی، یک وب‌سایت است که به منظور ارائه اخبار، نتایج، تحلیل‌ها و مطالب مرتبط با ورزش طراحی می‌شود. این نوع وب‌سایت‌ها برایکاربران علاقه‌مند به ورزش و مسابقات، بازیکنان و تیم‌های مختلف، مربیان و دیگر علاقه‌مندان به ورزش مفید هستند. وب‌سایت ورزشی باید دارای طراحی مناسب برای رابط کاربری، نمایش اخبار و مطالب با جزئیات دقیق و قابل فهم و همچنین قابلیت‌هایی برای ارتباط با کاربران و تعامل با آن‌ها باشد.
  1. وب‌سایت گردشگری: وب‌سایت گردشگری، یک وب‌سایت است که به منظور ارائه اطلاعات و خدمات مربوط به گردشگری و سفر طراحی می‌شود. این نوع وب‌سایت‌ها برای مسافران، تورهای گردشگری، رستوران‌ها، هتل‌ها و سایر ارگان‌های مرتبط با صنعت گردشگری مفید هستند. وب‌سایت گردشگری باید دارای طراحی زیبا و مناسب برای رابط کاربری، نمایش اطلاعات و خدمات گردشگری با جزئیات دقیق و قابل فهم و همچنین قابلیت‌هایی برای رزرو تور و هتل، تهیه بلیط و ارتباط با کاربران باشد.
  1. وب‌سایت بازی: وب‌سایت بازی، یک وب‌سایت است که به منظور ارائه بازی‌های آنلاین و مطالب مرتبط با بازی‌ها طراحی می‌شود. این نوع وب‌سایت‌ها به بازیکنان علاقه‌مند به بازی‌های آنلاین، اخبار و مطالب مرتبط با بازی‌ها، بررسی بازی‌ها و همچنین ارتباط با دیگر بازیکنان ارائه می‌دهند. وب‌سایت بازی باید دارای طراحی مناسب برای رابط کاربری، امنیت و حفظ حریم خصوصی بازیکنان و همچنین قابلیت‌هایی برای افزایش تعامل بازیکنان باشد.
  1. وب‌سایت هنری: وب‌سایت هنری، یک وب‌سایت است که به منظور ارائه اطلاعات و خدمات مرتبط با هنر و فرهنگ طراحی می‌شود. این نوع وب‌سایت‌ها برایعلاقه‌مندان به هنر، هنرمندان، گالری‌ها و سایر ارگان‌های مرتبط با هنر و فرهنگ مفید هستند. وب‌سایت هنری باید دارای طراحی زیبا و مناسب برای رابط کاربری، نمایش اطلاعات و خدمات هنری با جزئیات دقیق و قابل فهم و همچنین قابلیت‌هایی برای فروش و خرید آثار هنری، ارتباط با هنرمندان و کاربران باشد. همچنین این وب‌سایت‌ها می‌توانند فضایی برای نمایش آثار هنری، برگزاری نمایشگاه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی فراهم کنند.

بخش های یک سایت

یک وب سایت یک صفحه یا مجموعه‌ای از صفحات است که به صورت اینترنتی در دسترس قرار می‌گیرد و می‌تواند شامل بخش‌های مختلفی باشد. در ادامه به بررسی این بخش‌ها می‌پردازیم:

۱. صفحه اصلی: صفحه اصلی وب سایت معمولاً صفحه ای است که در ابتدای ورود بازدید کنندگان قرار می‌گیرد و شامل اطلاعات کلی درباره وب سایت است. این صفحه می‌تواند شامل لوگو و بخش‌هایی مانند راهنمای وب سایت، خدمات ارائه شده، اخبار و مطالب جدید و… باشد.

۲. بخش محصولات: این بخش شامل محصولات و خدماتی است که وب سایت به مشتریان ارائه می‌دهد. این بخش معمولاً شامل توضیحات کامل درباره محصولات، قیمت‌ها، تصاویر و ویدئوهای مرتبط با محصولات و همچنین دکمه‌های خرید و افزودن به سبد خرید است.

۳. بخش درباره ما: در این بخش، اطلاعات و توضیحاتی درباره شرکت، فلسفه کاری و تاریخچه آن و همچنین اعضای تیم و مدیران شرکت قرار داده می‌شود.

۴. بخش مقالات و اخبار: در این بخش، مقالات، اخبار و مطالب جدید و مفید درباره صنعت و موضوعات مرتبط با وب سایت منتشر می‌شود. این بخش معمولاً به صورت دسته‌بندی شده و با توجه به موضوعات مختلف، مطالب جدیدی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

۵. بخش تماس با ما: این بخش شامل اطلاعات تماس با شرکت می‌شود. مشتریان می‌توانند از طریق فرم تماس، پست الکترونیکی، شماره تلفن یا آدرس شرکت، با شرکت ارتباط برقرار کنند. همچنین این بخش می‌تواند شامل نقشه موقعیت شرکت و ساعات کاری آن باشد.

۶. بخش سوالات متداول: در این بخش معمولاً پاسخ به سوالات متداول مشتریان درباره محصولات و خدمات، ارائه می‌شود. این بخش می‌تواند شامل سوالاتی مانند “چگونه می‌توانم محصول را خریداری کنم؟”، “چگونه می‌توانم با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنم؟” و … باشد.

بخش های مختلف وب سایت

۷. بخش سیستم عضویت و ورود: این بخش برای ایجاد حساب کاربری و ورود به وب سایت استفاده می‌شود. با عضویت در سایت، کاربران می‌توانند از خدمات و امکانات بیشتری استفاده کنند مانند دریافت خبرنامه و… .

۸. بخش خبرنامه: در این بخش، کاربران می‌توانند برای دریافت از اخبار، تخفیف‌ها و مطالب جدید و مفید وب سایت، عضو خبرنامه شوند. با عضویت در خبرنامه، این افراد به صورت دوره‌ای، ایمیل‌هایی حاوی محتوای مرتبط با وب سایت دریافت می‌کنند.

۹. بخش سامانه پشتیبانی: در این بخش، کاربران می‌توانند با تیم پشتیبانی وب سایت تماس بگیرند تا به رفع مشکلات و پاسخ به سوالاتشان کمک شود. این بخش معمولاً شامل فرم تماس، شماره تلفن و پست الکترونیکی پشتیبانی است.

۱۰. بخش درگاه پرداخت: در صورتی که وب سایت محصولات یا خدماتی را به فروش می‌رساند، بخش درگاه پرداخت برای اتصال به درگاه‌های بانکی و شرکت‌های پرداخت آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بخش امکان پرداخت آنلاین برای محصولات و خدمات را فراهم می‌کند و می‌تواند شامل گزینه‌هایی مانند پرداخت با کارت‌های بانکی، انتقال مستقیم، پرداخت از طریق درگاه‌های پرداخت آنلاین و… باشد.

۱1. بخش نظرات کاربران: در این بخش، کاربران می‌توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را درباره وب سایت و محصولات یا خدمات ارائه شده، ارسال کنند. این بخش می‌تواند شامل فرم‌های نظرسنجی، امتیازدهی و بخش‌هایی برای نمایش نظرات کاربران به صورت عمومی باشد. با استفاده از نظرات کاربران، وب سایت می‌تواند بهبودهای لازم را در محصولات و خدمات خود ایجاد کند و نیازهای کاربران را بهتر متوجه شود.

در کل، وب سایت می‌تواند شامل بخش‌های مختلفی باشد که به شرح فوق برای ارائه خدمات به مشتریان به کار گرفته می‌شوند. البته این بخش‌ها به دلیل ماهیت و نوع فعالیت هر وب سایت، ممکن است متفاوت باشد. برای مثال، وب سایت یک شرکت فروشگاهی ممکن است درگاه پرداخت را نداشته باشد و به جای آن، مشتریان را به فروشگاه فیزیکی دعوت کند. همچنین برخی وب سایت‌ها مانند وب سایت‌های خبری، بخش محصولات را ندارند و به جای آن، اخبار و مطالب جدید را ارائه می‌دهند.

با این حال، بخش‌هایی نظیر صفحه اصلی، بخش محصولات، بخش درباره ما و بخش تماس با ما از بخش‌های اساسی هر وب سایت هستند و برای تمامی وب سایت‌ها ضروری هستند. همچنین، بخش‌هایی نظیر خبرنامه‌های ویژه برای کاربران، بخش پشتیبانی، بخش خبرنامه، بخش سامانه پرداخت و بخش نظرات کاربران نیز از بخش‌های مهم و حیاتی هر وب سایت هستند که به مشتریان کمک می‌کنند تا به راحتی با وب سایت ارتباط برقرار کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

قابلیت های اضافی برای سایت

قابلیت های دیگر وب سایت

علاوه بر بخش‌هایی که در پاسخ قبلی ذکر شد، می‌توان قابلیت‌های دیگری را به یک وب سایت اضافه کرد:

 

۱. بخش فروشگاه آنلاین: این بخش شامل فروش محصولات و خدمات به صورت آنلاین است. مشتریان می‌توانند با انتخاب محصولات مورد نظر، آن‌ها را به سبد خرید خود اضافه کرده و با استفاده از درگاه‌های پرداخت آنلاین، پرداخت را انجام دهند.

 

۲. بخش ویدئو و پادکست: در این بخش، ویدئوها و پادکست‌های مرتبط با محصولات و خدمات وب سایت به صورت آنلاین ارائه می‌شود. این بخش به کمک محتواهای تصویری و صوتی، می‌تواند به جذب مخاطبان بیشتر کمک کند.

 

۳. بخش دانلود فایل: این بخش می‌تواند شامل فایل‌هایی باشد که مشتریان می‌توانند آن‌ها را برای استفاده شخصی خود دانلود کنند. برای مثال، فایل‌های آموزشی، فایل‌های پی‌دی‌اف، فایل‌های صوتی و تصویری و غیره.

 

۴. بخش کاریابی: اگر وب سایت یک شرکت است، می‌توان در بخش کاریابی، فرصت‌های شغلی را برای کارجویان ارائه داد.

 

۵. بخش تالار گفتمان: در این بخش، مشتریان می‌توانند با یکدیگر در مورد موضوعات مختلفی گفتگو کنند و اطلاعات خود را با هم به اشتراک بگذارند. این بخش می‌تواند به جامعه کاربری وب سایت کمک کند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و اطلاعات خود را بهبود بخشند.

 

۶. بخش آموزشی: در این بخش، می‌توان دوره‌های آموزشی و آموزش‌های آنلاین را برای مخاطبان ارائه داد. این بخش می‌تواند به کاربران کمک کند تا مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و در کسب و کار خود پیشرفت کنند.

 

  1. بخش اعلانات و هشدارها: در این بخش، اعلانات و هشدارهای لازم به آگاهی رسانی به کاربران درباره تغییرات و به‌روزرسانی‌های وب سایت است. این بخش می‌تواند به کاربران کمک کند تا با تغییرات و به‌روزرسانی‌های وب سایت آشنا شوند و مشکلات خود را به‌سرعت حل کنند.

 

  1. ساخت کوپن تخفیف: این قابلیت به مدیران وب سایت اجازه می‌دهد تا کوپن‌های تخفیف برای محصولات خود ایجاد کنند. با استفاده از کوپن‌های تخفیف، می‌توان مشتریان را به خرید از وب سایت ترغیب کرد و فروش را افزایش داد.

 

  1. پاپ آپ: این قابلیت به مدیران وب سایت اجازه می‌دهد تا پنجره‌هایی را باز کنند که در آن‌ها محصولها، خدمات یا پیام‌های تبلیغاتی نمایش داده می‌شود. این قابلیت می‌تواند برای جذب توجه مشتریان و افزایش فروش مفید باشد، اما بهتر است از آن برای تبلیغات مزاحم و بی‌احترامانه استفاده نشود.

 

  1. انواع فرم‌ها: این قابلیت به مدیران وب سایت اجازه می‌دهد فرم‌های مختلفی را برای استفاده در وب سایت طراحی کنند. فرم‌ها می‌توانند شامل فرم‌های تماس، فرم‌های ثبت نام، فرم‌های نظرسنجی و غیره باشند.

 

  1. صدور فاکتور: این قابلیت به مدیران وب سایت اجازه می‌دهد تا پس از فروش محصولات، فاکتورهای مربوط به خرید را به صورت خودکار صادر کنند. این قابلیت به مشتریان کمک می‌کند تا اطمینان داشته باشند که فروشنده به درستی از خرید آن‌ها خبر دار شده و فاکتور مربوطه را به آن‌ها ارائه خواهد کرد.

 

  1. نمایش انواع محتوا: وب سایت می‌تواند شامل انواع محتواهای مختلفی باشد که به کاربران ارائه می‌شود. این محتواها می‌توانند شامل مقالات، ویدئوها، تصاویر، پادکست‌ها، نقد و بررسی‌ها و غیره باشند. هدف از ارائه این انواع محتوا، ارائه اطلاعات و محتواهای مرتبط با موضوعاتی است که وب سایت به آن‌ها مرتبط است. همچنین، این محتواها می‌توانند به کاربران کمک کنند تا اطلاعات بیشتری درباره محصولات و خدمات وب سایت بدست آورند و تصمیم به خرید آن‌ها بگیرند.
با راهبرد پردازش بهترین حضور آنلاین را تجربه کنید

مقالات تکمیلی راهبرد پردازش

چرا باید سایت داشته باشیم؟

داشتن یک سایت اینترنتی برای افراد و کسب‌وکارها بسیار مفید است. در این مقاله به برخی از مزایای داشتن یک سایت اینترنتی از قبیل دسترسی آسان، عدم فیلترینگ، امنیت کامل، … اشاره می شود. مزایای وب سایت را ببینید.

برتری وب‌ سایت نسبت به شبکه‌های اجتماعی چیست؟

هر دو وب‌سایت و شبکه‌های‌ اجتماعی مزایا و معایب خود را دارند و هیچ‌یک ‌به‌تنهایی عالی نیستند. با این حال سایت به عنوان ابزار اصلی دیجیتال مارکتینگ، برخی مزایایی دارد که شبکه‌های اجتماعی نمی‌توانند به همان اندازه در ارائه آن‌ها موفق باشند. در این مقاله به برخی از مزایا و دلایل برتری وب سایت نسبت به شبکه‌های اجتماعی اشاره می‌ شود.

چالش های ورود به کسب و کار اینترنتی

همیشه برای افراد تازه کار ترس هایی وجود دارد که مانع آن ها از وارد شدن به دنیای کسب و کار اینترنتی می‌شود. چالش های ورود به یک کسب و کار اینترنتی چه هستند؟ در اینجا چالش های راه اندازی کسب و کار را بررسی کنید.

مراحل ایجاد وب سایت اینترنتی

طراحی سایت حرفه‌ای یکی از عوامل مهم در موفقیت هر کسب و کاری می‌باشد. سایت حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا در نمایش فعالیت‌های خود، اعتبار سازمانی و حرفه‌ایتان را به مشتریانتان نشان دهید. برای اطلاعات بیشتر و آگاهی از مراحل راه اندازی سایت، نگاهی به نوشته ما بیندازید.

نکات طراحی وب سایت

طراحی یک سایت حرفه‌ای نیازمند توجه به جزییات و توانایی‌های برنامه‌نویسی و طراحی است. اگر نمی‌توانید این کار را به تنهایی انجام دهید، می‌توانید مقاله نکات طراحی وبسایت راهبرد پردازش مراجعه کنید که می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند.

خدمات پشتیبانی وب سایت

سایت یک موجود زنده است! سایت ها مانند هر موجود زنده دیگری در روی این کره خاکی، نیازمند مراقبت، نگهداری و حفظ سلامت خود هستند! این نگهداری و سلامت با پشتیبانی سایت تعبیر می شود. سایت‌های وردپرسی در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا در دنیا هستند. با این حال، همانطور که ممکن است بدانید، سایت‌های وردپرسی نیاز به مراقبت و پشتیبانی دارند

روش های اعتمادسازی در وب سایت

مقاله روش های اعتمادسازی می‌تواند به شما کمک کند تا با نحوه طراحی وب سایت خود به گونه‌ای که ارتباط بیشتری با مشتریان شما را به دنبال دارد، آشنا شوید و به دنیال آن اعتماد سازی در وب سایت را بهترین وجه انجام دهید.. مثلاً به بیان مثال‌هایی مثل اضافه کردن فرم تماس، ایجاد انجمن برای مشتریان، شبکه‌های اجتماعی و … پرداخته می‌شود.

برنامه نویسی سایت

اگر کسی به شما گفت سایت شما باید برنامه نویسی بشه درجریان باشید یا فرد فریبکاری است و قصد گرفتن هزینه زیاد از شما دارد یا اینکه هنوز در غار زندگی می کند و از پیشرفت خیره کننده علم و فناوری بی اطلاع است! این روز ها در 90 درصد مواقع سایت شما نیازی به برنامه نویسی ندارد. علت این موضوع را در مقاله برنامه نویسی سایت ببینید.

شرکت طراحی سایت

کسب و کار و خدمات شما چه میزان آمادگی حضور در فضای آنلاین را دارد؟ چقدر هزینه برای کسب و کار جدید شما کافیست؟! ویژگی های یک شرکت مناسب برای طراحی سایت چیست؟ چگونه شرکت های مختلف را در این زمینه مقایسه می کنید؟ مقاله راهنمای شرکت مناسب طراحی را مطالعه بفرمایید.

آیا وردپرس رایگان است ؟

 متاسفانه عموم افراد با طرح این سوال قصد دارند به این نتیجه برسند که اگر وردپرس رایگان است چرا باید جهت طراحی سایت هزینه بپردازند! اگر برای شما هم سوال است که آیا وردپرس رایگان است ولی چرا باید بابت طراحی سایتتان با وردپرس هزینه کنید مقاله چرایی هزینه ها در وردپرس را مطالعه کنید.

4.8 4 رای ها
امتیاز مقاله
guest
22 کامنت
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مرتضی عیوبی
مرتضی عیوبی
6 ماه قبل

سلام و روز بخیر
ما قبلا میخواستیم سایت بزنیم ولی دوستم گفت اینستا بهتره. کلی هزینه کردیم اما یکباره پرید. نمیدونم هک شد یا چی.
اگر سایت بود حداقل هک هم که میشد میتونستیم بازگردانی کنیم ظاهرا اما اینستا جواب ایمیل ما رو هم نداد چه برسه به بازگردانی. ممنون

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
6 ماه قبل
پاسخ به  مرتضی عیوبی

سلام. وقت بخیر
دقیقا همینطوره. چندین پروژه داشتیم که مشکل داشتن سر این قضایای شبکه های اجتماعی. مقاله برتری سایت نسبت به شبکه اجتماعی رو واسه همین قرار دادیم.
ممنون بابت بازخورد

زهره کدیور
زهره کدیور
6 ماه قبل

سلام. خسته نباشید
بنظر شما سایت رو کدنویسی نکنیم؟! خوب کد رو میدونیم چی نوشتیم. من چند جا مراجعه کردم گفتن وردپرس اصلا فایده نداره و پول رو دور میریزم. اما ظاهرا شما با وردپرس موافقید؟ الان تکلیف چیه واقعا؟

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
5 ماه قبل
پاسخ به  زهره کدیور

سلام. وقت بخیر
ضمن تشکر از شما، میلیون ها نفر از سراسر دنیا در حال حاضر بر روی پروژه های وردپرس کار می کنند. کدهای نوشته شده در معرض دید عموم برنامه نویسان و افراد متخصص امنیت می باشد. به محض اینکه یک باگ یا خطایی در وردپرس پیدا شود به سرعت رفع می شود. وردپرس در حال حاضر 42 درصد کل بازار طراحی وب در دنیا را بر عهده دارد که این خود نشان قدرتمند بودن این سیستم مدیریت محتوا می باشد. در ایران شرکت های بزرگ و کوچ بسیاری از این سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنند حتی تعداد زیادی از شرکت ها و افرادی که در زمینه امنیت و تست نفوذ فعالیت دارند سایت وردپرسی را انتخاب می کنند. تبلیغ منفی بر ضد وردپرس عموما به دلیل دریافت وجه اضافی برای طراجی سایت می باشد.

حمزه احمدی
حمزه احمدی
6 ماه قبل

مردم فکر میکنن اینستا ته خرید و فروش هست. اما سایت داشتن خیلی بهتره. اگر سایت شما بیاد بالا، چنان درآمد پایداری خواهد داشت که تصورش ممکن نیست. ما یک سایت فروش فایل داریم که عالی هست. فقط چند جاش به مشکل خوردیم. مثلل جاییش فونتش اشتباه میاد بالا. سرعتشم کم شده. شما میتونید بهمون کمک کنید؟ چنین خدمات پشتیبانی سایت دارید؟

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
5 ماه قبل
پاسخ به  حمزه احمدی

سلام. وقت بخیر
ضمن تشکر از شما، دقیقا همین طور است. وب سایت پایه و اساس یک کسب و کار اینترنتی است. بله، حتما. جهت بررسی موارد پشتیبانی سایت لطفا لینک زیر را بررسی فرمایید:
https://rahbordpardazesh.ir/web-development/خدمات-پشتیبانی-وب-سایت/

زهرا اسعدی
زهرا اسعدی
5 ماه قبل

سلام وقت بخیر، یه سایت وردپرسی رزومه ی ساده که چند تا تب داره میخام. شما میتونید واسم طراحی کنید؟
ساده باشه، پلاگین اضافی نمیخام، سرعت اهمیت زیادی داره برام. ممنون

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
5 ماه قبل
پاسخ به  زهرا اسعدی

سلام. وقت بخیر
بله، حتما. لطفا با پشتیبانی در ارتباط باشید.

زینب رستمی
زینب رستمی
5 ماه قبل

درود بر شما. من میخوام ی فرم تعاملی ایجاد کنم که شرط داشته باشه و با اجرای هر شرط, موارد متناظر اون نمایش داده بشود. شما چه روشی رو پیشنهاد میدین؟

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
5 ماه قبل
پاسخ به  زینب رستمی

سلام. وقت بخیر
ضمن تشکر از شما، شما می توانید از افزونه گرویتی فرم اشتفاده نمایید. یکی از قویترین افزونه های ایجاد فرم می باشد. همچنین شما می توانید از سامانه های آنلاین جهت ایجاد فرم اشتفاده نمایید مانند پرس لاین، فرمالو، فرم افراز، دیجی فرم. این ها به راحتی امکان ایجاد و مدیریت فرم را به شما می دهند. البته واضح است در استفاده از این ابزارها، هدف شما باید کاملا مشخص باشد. در صورتی که به انجام فرم نیاز دارید، با ما در تماس باشید.

فاطمه جنتی
فاطمه جنتی
5 ماه قبل

سلام. ممنون بابت مقاله. اما مراحل طراحی سایت چی هست؟ چیکار باید انجام بدم؟

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
5 ماه قبل
پاسخ به  فاطمه جنتی

سلام. وقت بخیر
ضمن تشکر از شما، لطفا لینک زیر را بررسی فرمایید:
https://rahbordpardazesh.ir/web-development/مراحل-ایجاد-وب-سایت-اینترنتی/

زهره نمازی
زهره نمازی
5 ماه قبل

خسته نباشید. مقاله خیلی کاملی هست. خوشمان آمد.

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
5 ماه قبل
پاسخ به  زهره نمازی

سلام. وقت شما بخیر
خوشحالیم که راضی بودین. در خدمت شما هستیم

محمد سعید جنتی فر
محمد سعید جنتی فر
4 ماه قبل

درود فراوان.
چقدر بخش های مختلف میشه واسه سایت زد؟! الان سایت هایی که طراحی میکنن ته تهش ۵ تا برگه اصلی میزارن و خوشحالن! یعنی با وردپرس همه این ها رو میشه اضافه کرد؟خیلی قدرتمنده وردپرس. من نمیدونستم. ممنون بابت توضیحات

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
4 ماه قبل

سلام و عرض ادب
بله. همینطوره. علتش این هست که سعی میکنن از بی اطلاعی مشتری استفاده کنند و با کدنویسی بعضا غیر بهینه پول بسیار بیشتری از مشتری بگیرن.
وردپرس بسیار قدرتمند و در عین حال ساده است.
در خدمت شما هستیم.

صدای باران
صدای باران
4 ماه قبل

سلام. شما می تونید سایتی طراحی کنید که قابلیت چندفروشندگی داشته باشه؟ مثل دیوار یا دیجی کالا مثلا؟ میخوام فایل فروشم داخلش و خود مردم بیان ثبت نام کنند و استفاده ببرن.
سپاس بی انتها

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
4 ماه قبل
پاسخ به  صدای باران

سلام و درود
بله. حتما. سایت های چندفروشندگی یکی از بهترین راه های کسب درآمد برای علاقمندان این حوزه است. جهت ارتباط با شماره پشتیبانی تماس بگیرید. همکاران شما را راهنمایی خواهند کرد.

ندای درون
ندای درون
3 ماه قبل

سلام. خوبید؟
ممنون بابت مقاله. میخواستم بدونم پلن های طراحی سایت شما،همشون پنل کاربری و ثبت نام پیامکی دارن؟ من داخل سایتم میخواستم از اسن طریق شماره کاربر ها رو بگیرم و اطلاعیه بزنم براشون.

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
3 ماه قبل
پاسخ به  ندای درون

سلام. وقت بخیر
همه پلن ها و کسب و کارها ممکنه به این قابلیت نیازی نداشته باشن. مثلا سایت های معرفی شرکتی معمولا ثبت نام خاصی ندارند وصرفا یکسری اطلاعات کلی مانند اخبار و رویدادها به سایتشون اضافه می کنند. در هر صورت اگر نیاز به قابلیت های بیشتری داشته باشید ما به راحتی به وب سایت شما اضافه می کنیم. دریافت اطلاعات از کاربر جهت ارتباط گیری بعدی واقعا لازم و مفیده. شما می تونید بعدا مثلا براشون کمپین برید و کاربر رو به مشتری تبدیل کنید.

محمد رضا جان
محمد رضا جان
3 ماه قبل

سلام. من میخاستم امکانات بازاریابی به وب سایتم اضافه کنم. شما میتونید واسم انجام بدین؟

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
3 ماه قبل
پاسخ به  محمد رضا جان

سلام. بله حتما. بسته به نوع کسب و کار شما ما انواع مختلف وب سایت ها رو طراحی و پشتیبانی می کنیم. امکانات بازاریابی متععدی نیز میشه به وب سایت شما اضافه کرد از قبیل سامانه پیامکی، سیستم بازگشت مشتری، اخذ اطلاعات مشتری، سامانه ایمیلی، ارتباط با مارکت های واسطه، … . شما می تونید این امکانات رو بسته به بودجه طراحی سایت و نیاز خودتون سفارش بدین.

22
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x