راهبرد پردازش متین
طراحی سایت اقساطی
  1. Home
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. طراحی سایت
  6. /
  7. طراحی سایت اقساطی
طراحی سایت اقساطی
طراحی سایت اقساطی 12 ماهه

آنچه در این مقاله میخوانیم

زمان مطالعه: 5 دقیقه

طراحی سایت اقساطی

گاهی اوقات ممکن است شما ایده ای داشته باشید که می خواهید در قالب یک فروشگاه اینترنتی و کسب و کار آنلاین آن را پیاده کنید. شاید هم کسب و کاری دارید اما درآمد کافی از مغازه ندارید. رقیب شما بودجه و دکور بهتری دارد اما شما نمی توانید در آن سطح رقابت کنید. یا در شبکه اجتماعی فروش دارید و بابت این قضیه خوشحالید و می خواهید شروع به تبلیغات کنید. همه این موارد و شاید چیز بیشتری که در درون شما فریاد می زند اما هر بار آن را به یک بهانه خاموش می کنید.

شما هزینه و پول کافی برای راه اندازی سایت ندارید!

شما از راه اندازی سایت می ترسید!

شما می خواهید برای خانواده خودتان افتخاری باشید و درآمد چشمگیرتری کسب کنید اما بهانه های  بالا شما را مدام تبدیل به همان آدم قبلی خواهد کرد. همان درآمد پایین و همان عدم اعتماد به نفس پایین تر و همان اعصاب خوردی های همیشگی!

خوب خبر خوب این است که ما طی قرارداد با یک شرکت معتبر، می توانیم در حال حاضر تا سقف 20 میلیون تومان تسهیلات ارائه خدمات برای شما در نظر بگیریم. کافیست شما بر روی تصاویر زیر کلیک کنید و وارد سایت قسطا بشید. اونجا اطلاعات خودتون رو بارگزاری کنید و ظرف 5 روز یک کارت اعتباری خرید به دست شما خواهد رسید که تا سقف 20 میلیون تومان شارژ دارد. با کارت از سایت ما حضورا یا آنلاین خرید میزنید و طراحی سایت شما با بهترین کیفیت و بروزترین ابزارهای شروع خواهد شد.

شما به زودی یک وب سایت معتبر، حرفه ای و امن دارید که با پرداخت ماهیانه حداکثر یک میلیون و نهصد هزارتومان به جای پرداخت یکباره چند ده میلیون برای شما فراهم شده.

سایت اقساطی با شرایط آسان و 12 ماهه

به دنبال راهی هستید تا اقساط وام را خودتان انتخاب کنید؟ گاهی اوقات افراد می خواهند در کمترین زمان یا بیشترین بازه موجود اقدام به اخذ تسهیلات کنند. برخی ها کارمزد کم و برخی زمان زیاد را برای تسهیلات ترجیح می دهند. این باز هم راه حل دارد. ما با عقد قرارداد خدمات طراحی سایت قسطی با شرکت معتبر قسطا این امکان را برای شما فراهم نموده ایم که بتوانید اقساط خود را در بازه مبلغ 3 میلیون تا 20 میلیون و بازه زمانی 12 ماهه انتخاب کنید. شرایط دریافت وام شما بستگی به اعتبار سنجی شما دارد که بصورت اتوماتیک به شما اعلام خواهد شد. بسته به اعتبار رتبه شما، شما می توانید چک با سفته ارائه دهید. شما نیاز به ضامن ندارید. نیاز به مراجعه حضوری ندارید.

مزایای طراحی سایت اقساطی

سایت حرفه ای با پرداخت مرحله ای

کلیه خدمات طراحی سایت و سئو ما به صورت پرداخت چند مرحله ای با همکاری لندتک قسطا امکانپذیر است. شما تا سقف 12 ماه می توانید اقساط وام آنلاین خود را پرداخت نمایید و یک سایت حرفه ای بروز از ما تحویل بگیرید. خوبی سایت ورپرسی این است که شما در هر کجای دنیا که باشید می توانید سایت خود را به نزدیکترین شرکت معتبر یا فریلنسر متخصص ارائه کنید. همه چیز در سایت های وردپرسی قابل فهم، اندازه گیری و تغییر است. البته وب سایت هایی که با قیمت معقول و استاندارد و توسط یک تیم حرفه ای طراحی شده باشند. اگر می خواهید به صورت چند مرحله ای با بازه زمانی یک ماهه اقساط خود را پرداخت نمایید و یک سایت با پشتیبانی رایگان حداقل 6 ماهه داشته باشید همین الان با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت فروشگاهی اقساطی

راه اندازی فروشگاه اینترنتی به سختی و هزینه فروشگاه حضوری نیست. جواز کسب آن نیز هزینه چند میلیونی ندارد! قوانین حاکم بر اخذ مالیات از فروشگاه های اینترنتی نیز مانند فروشگاه های حضوری است و هیچ تفاوتی ندارد. اگر شما در مغازه دستگاه کارتخوان دارید، در اینترنت هم درگاه اختصاصی خواهید داشت. تقریبا نود درصد فروشگاه های حضوری هیچ اطلاعاتی از مشتری را جهت فروش یا اعلام تخفیف های بعدی از مشتری نمی گیرند، هیچ دفتر کنترل موجودی یا دفتر خرید ندارند. نمی دانند مشتری پس از ورود به فروشگاهشان کدام محصولات را بیشتر بررسی میکند و کدام محصول کمترین بازدید را داشته است اما در وب سایت فروشگاهی، شما به راحتی می توانید هر چیزی را رصد کنید. از بازدید ها گرفته تا فروش تا شماره موبایل تا تخفیف ها تا آدرس ها. همه و همه به راحتی در وردپرس قابل اندازه گیری هستند. اگر نمی خواهید یکباره بر روی سایت خود هزینه کنید ایرادی ندارد. ما طراحی سایت فروشگاهی قسطی برای شما انجام خواهیم داد. بدون هیچگونه کم و کاستی در طراحی مانند وب سایت نقدی یک وب سایت شیک و حرفه ای با کاربری ساده از ما تحویل بگیرید.

سئو اقساطی وب سایت

وب سایت دارید ولی برای سئو و تولید محتوا یا رپورتاژ آگهی خود هنوز هزینه نکرده اید چون هزینه ها زیاد است و شما هم خودتان وقت کافی برای اینکار ندارید؟ چرا از خدمات سئو قسطی سایت ما استفاده نمی کنید؟! فقط کافیه در قسطا ثبت نام کنید و پس از تحویل کارت خرید اعتباری درب منزل، وارد سایت ما بشید و خرید کنید. ما محتوای سئو شده حرفه ای با کمترین هزینه و بهترین کیفیت را برای شما انجام میدیم. رپورتاژ آگهی و تولید متن اون رو به ما بسپارید. در سریع ترین حالت به صورت غیر حضوری و بدون ضامن فقط با یک برگ چک وام بگیرید و بقیه سئو سایت خودتون رو به ما بسپارید.

آیا لندتک قسطا معتبر است؟

تا حالا بیش از 2000 فروشگاه از سراسر ایران با قسطا همکاری کردن و فروش اقساطی باعث شده که میزان فروش این فروشگاه ها بطور چشمگیری افزایش پیدا کنه.

جدول اقساط :

مجموع بازپرداخت وام قسطا رو برای مبالغ مختلف میتونید در جدول زیر مشاهده کنید:

جدول اقساط طراحی سایت

فرآیند فروش اقساطی :

1- هماهنگی با بخش فروش راهبرد پردازش

2- ثبت نام در سایت قسطا از طریق بنر داخل همین صفحه

3- انجام اعتبار سنجی و تخصیص اعتبار تا سقف  میلیون تومان

4- بازگشت به سایت راهبرد پردازش و خرید از سایت

5- دریافت 200 هزارتومان هدیه نقدی + پشتیبانی یکساله رایگان

6- انجام خدمات مورد نظر توسط راهبرد پردازش و ارائه گزارش

طراحی سایت اقساطی

مزایای خرید اقساطی :

مزایای طراحی سایت اقساطی

خدمات راهبرد پردازش متین

ما خدمات زیر را در شرکت راهبرد پردازش متین ارائه می کنیم و شما می توانید برای استفاده از هر کدام از خدمات زیر دریافت تسهیلات اقساطی 12 ماهه برای طراحی سایت و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ مرتبط داشته باشید:

طراحی سایت

پشتیبانی و نگهداری از سایت

سامانه تخصصی جلوگیری از نشت اطلاعات

 

5 2 رای ها
امتیاز مقاله
guest
6 کامنت
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین جان
حسین جان
2 ماه قبل

این خیلی خوبه نخوایم یکباره کلی هزینه کنیم و میتونیم قسطی خرید بزنیم. من واسه فروشگاه جدیدم میخوام ی سایت بزنم و در کنارش هزینه میکنم روی سئو.
سپاس فراوان

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
2 ماه قبل
پاسخ به  حسین جان

سلام. درود بر شما
خوشحالیم که میتونیم در خدمت شما باشیم.

نگهدار
نگهدار
20 روز قبل

خیلی طرح خوبیه فروش اقساطی توی این شرایط. خدا خیرتون بده.‌ من پیام دادم پشتیبانی.

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
19 روز قبل
پاسخ به  نگهدار

سلام
درود بر شما. در خدمتتون هستیم. بله خیلی میتونه کمک کننده باشه توی این شرایط اقتصادی

زهرا میرزایی
زهرا میرزایی
20 روز قبل

خرید اقساطی واسه سئو و تولید محتوا هم میشه؟

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
19 روز قبل

سلام و درود
بله. کلیه خدمات دیجیتال مارکتینگ امکانپذیره

6
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x