راهبرد پردازش متین
برنامه نویسی سایت در آباده
  1. Home
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. طراحی سایت
  6. /
  7. برنامه نویسی سایت در…
برنامه نویسی سایت در آباده
برنامه نویسی سایت در آباده

آنچه در این مقاله میخوانیم

زمان مطالعه: 3 دقیقه

برنامه نویسی سایت در آباده

اگر به دنبال برنامه‌ نویسی سایت در آباده هستید و به این صفحه رسیدید، چند احتمال بیشتر ندارد! یعنی یا به دنبال برنامه نویس برای برنامه ای که مدنظرتون هست می گردید یا قصد دارید برنامه نویسی یاد بگیرید یا اینکه دنبال یک شرکت یا فردی هستید که برای شما طراحی سایت انجام بده! اگر هم خودتون سایت دارید و حالا سایت شما یکسری مشکلاتی دارد برای رفع اون مشکل ها بزام به جای درستی آمدید!

 

خوب تا آخر این نوشته رو با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چه کمکی از دست ما برمی آید. اگر کسی به شما گفت سایت شما باید برنامه نویسی بشود در جریان باشید یا فرد فریبکاری است و قصد گرفتن هزینه زیاد از شما دارد یا اینکه هنوز در غار زندگی می کند و از پیشرفت خیره کننده علم و فناوری بی اطلاع است! این روز ها در 90 درصد مواقع سایت شما نیازی به برنامه نویسی ندارد و با استفاده درست از سیستم های مدیریت محتوا می توانید با هزینه بسیار کمتری سایت استاندارد و شیک داشته باشید تا از رقبای خودتون پیشی بگیرید و درآمدی بیشتری داشته باشید.

 

در سطح شهرستان آباده متاسفانه شرکت های فناوری اطلاعات زیادی فعالیت ندارند. علت تعطیلی و عدم فعالیت افراد حوزه آی تی رو در مقاله جداگانه ای بررسی می کنیم.

خدمات برنامه نویسی در آباده

خدمات برنامه نویسی شرکت راهبرد پردازش متین

ما علاوه بر اینکه یک شرکت برنامه نویسی در آباده هستیم ، اگر شما ایده خلاقانه ای دارید که نیاز به برنامه نویسی و پیاده سازی دارد می توانید روی ما حساب کنید و ایده خود را با ما مطرح کنید. ما مشاوره دیجیتال مارکتینگی داریم که به شما کمک می کنیم؛ بهترین تصمیم را برای ایده درخشان خود بگیرید. شما در پیاده سازی ایده، چالش های زیادی را خواهید داشت. از صفر صفر راه اندازی یا حتی از زیر صفر در کنار شما هستیم و تجربه عملی زیادی داریم.

اگر دنبال یادگیری  برنامه نویسی هستید، ما در شرکت راهبرد پردازش ، آموزش های مختلف برنامه نویسی به صورت به روز ارائه می کنیم. زبان های اچ تی ام ال، سی اس اس، پایتون، شل اسکریپت با ابزارهای بروزی چون داکر، گیت هاب، … را از سطح ابتدایی تا پیشرفته آموزش می دهیم.

و در آخر، اگر به دنبال طراحی و برنامه نویسی سایت در آباده و به دنبال اینترنتی کردن کسب و کارتان هستید ما در خدمت شما هستیم. در روزهایی که هوش مصنوعی بدون گذراندن ۱۰ سال دوره دکتری و حضور در دانشگاه، به راحتی به سوالات آزمون دکتری پاسخ میده و نمره قبولی میگیره! نیاز شما هم به یک برنامه نویس برای طراحی سایت واقعا بیهوده است. با حضور سیستم های مدیریت محتوایی چون وردپرس، نیازی نیست خودتون رو درگیر کدهای پیچیده ی برنامه نویس کنید.

ما در شرکت راهبرد پردازش پس از یک جلسه معارفه و درک نیازهای شما برای حضور در فضای آنلاین، وب سایت شما را مرحله به مرحله پیش می بریم و یک فروشگاه یا سایت خدماتی، شرکتی ویژه، قدرتمند و زیبا برای شما طراحی می کنیم. ما در حال حاضر وردپرس را به خاطر امنیت بالا، توسعه زیاد، قابلیت های متعدد انتخاب کرده ایم.

همین سایتی که در حال مطالعه آن هستید بدون یک خط برنامه نویسی آماده شده! طبق آمارهای رسمی حدود ۴۰ درصد سایت های دنیا با ورد پرس ساخته شده اند؛ بدون برنامه نویسی. به جای اینکه کلی هزینه کنید و یک سایت برنامه نویسی تهیه کنید، وقت، پول و تمرکز خود را بر روی محتوای باکیفیت و سبز بگذارید. محتوایی که پاشنه آشیل پیدا کردن شما در این آشفته بازار کسب و کارهاست.

ما که هستیم؟

ما یک شرکت خصوصی سهامی خاص در شهرستان آباده هستیم که در زمینه فناوری اطلاعات و آی تی فعالیت های متعددی داریم. در حال حاضر در مرکز رشد شهرستان پذیرای عزیزان مراجع می باشیم. پروژه های متعدد در زمینه امنیت فضای سایبری به صورت اختصاصی تست نفوذ اتوماتیک و سامانه تشخیص نشت اطلاعات، طراحی سایت و خدمات پشتیبانی سایت داریم.

وردپرس رایگان است؟!

اینکه وردپرس نیاز به برنامه نویسی ندارد بدین معنی نیست که نیاز به تخصص ندارد. فردی که می خواهد برای شما سایتی را طراحی کند باید تجربه های متفاوتی را در این زمینه داشته باشد. عده ای نیز می گویند چرا وردپرس هزینه دارد! وردپرس یک چهاچوب در اختیار شما می گذارد. مثل اینکه زمین و ساختمان را به شما بدهند. این شما هستید که تصمیم می گیرید از چه مدل کابینت، چه مدل لوستر، کاشی،… استفاده کنید. توضیحات بیشتر را از مقاله هزینه در وردپرس بخوانید.

سامانه پشتیبانی راهبرد پردازش

شما می توانید اطلاعات خودتان را در زمینه راه اندازی کسب و کار آنلاین تکمیل کنید. همچنین سوالات خود را در بخش پشتیبانی یا زیر هر پست وبلاگ بپرسید و پاسخ رایگان مقاله یا ویدئو بگیرید.

5 1 رای
امتیاز مقاله
guest
4 کامنت
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهرا ابرقویی
زهرا ابرقویی
6 ماه قبل

سلام. عصر بخیر
آیا شما آموزش برنامه نویسی طراحی سایت هم دارید؟ هزینش چقدر میشه؟ طراحی سایت رو با وردپرس آموزش میدین یا با کد نویسی؟ من آباده هستم و خیلی دوست دارم شرکت کنم. هزینش چند میشه؟

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
5 ماه قبل

سلام. وقت بخیر
ضمن تشکر از شما، بله ما علاوه بر آموزش طرح کارآموزی هم داریم. شما می توانید در طرح دستیار فناوری وزارت علوم برای شرکت ما درخواست بدهید تا به صورت رایگان تحت آموزش باشید. در حال حاضر دوره های خصوصی طراحی وب از پایه برگزار می گردد. می توانید بنابر علاقه در دوره ها شرکت نمایید.

محمدرضا نیکبخت
محمدرضا نیکبخت
6 ماه قبل

سلام خدمت شما. خوشحالیم که در شهرستان آباده یک شرکت آی تی حضور دارد که می توانیم با خیال راحت پروژه طراحی خود را به آن بسپاریم. البته ما از قبل یک سایت داریم. آیا شما پشتیبانی سایت را قبول می کنید؟
سپاس

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
5 ماه قبل

سلام. وقت بخیر
ضمن تشکر از شما، ممنونم بابت بازخورد شما. امیدواریم بتونیم بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم. بله لطفا لینک زیر را بررسی بفرمایید:
https://rahbordpardazesh.ir/web-development/خدمات-پشتیبانی-وب-سایت/

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x