راهبرد پردازش متین
معایب سایت سازها
  1. Home
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. طراحی سایت
  6. /
  7. معایب سایت سازها
معایب سایت سازها
معایب سایت سازها

آنچه در این مقاله میخوانیم

زمان مطالعه: 3 دقیقه

شرکت سایت ساز یا شرکت طراحی سایت؟!

بسیار محتمل است که شما یک شرکت طراحی سایت را با یک شرکت « سایت ساز» اشتباه بگیرید! شرکت هایی هستند که ارائه دهنده خدمات طراحی سایت با عنوان «سایت ساز» هستند. در مقاله «غرفه ای در دکان دیگران» به شما نشان دادیم که همانطور که راه اندازی کسب و کار در دیوار یا اینستاگرام مانند این است که غرفه ای را در دکان دیگری داشته باشید، سایت ساز ها دقیقا همین غرفه را برای شما ایجاد می کنند. غرفه ای که هر لحظه ممکن است به هر علتی بسته شود یا تبلیغ شما را حذف کند یا مقررات فروشگاه اصلی تغییر کند. در ادامه دلایل عدم استفاده از سایت سازها را نیز بیان می کنیم.

معایب سایت سازها

چرا از سایت ساز استفاده نکنیم

 

برخورد بد پشتیبانی: داستان این برخوردهای شرکت های طراحی سایت، « هر چه قدر پول بدهی آش می خوری » است. ما برای نمونه تعدادی از این شرکت ها را محک زدیم. متاسفانه پشتیبانی آن ها پس از مدتی که سوالات شما زیاد شود و دچار سردرگمی باشید، با بی احترامی با شما برخورد می کنند. حتی پیش از خرید، ممکن است شما را در میانه راه رها کنند و پاسخی به شما ندهند!

 

آرامش خاطر: در کسب و کارهای اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ، باید به صورت اصولی و مطابق یک برنامه، هزینه هایی را در بخش سئو داشته باشید. رپورتاژ، بک لینک، سوشال سیگنال، … بخش هایی از این هزینه ها هستند. چه تضمینی وجود دارد که شرکت ارائه دهنده سایت ساز پس از مدتی شما و سایت شما را به‌ هر علتی رها نکند؟! چه کسی پاسخگوی هزینه های شما خواهد بود؟! اتفاقی که هر از چندگاهی در کشور ما می افتد! اما در وب سایت خودتان، همیشه شما یک نسخه پشتیبانی دارید که هر اتفاقی بیفتد، شما می توانید سایت خود را برگردانید! حتی اگر ارتباط شما با شرکت ما قطع شود، بدلیل استاندارد بودن چهارچوب سایت، فرد یا شرکت بعدی به‌ راحتی سایت شما را درک می کند و قادر است به سرعت به‌ ارائه خدمات به شما بپردازد. سایت کدنویسی شده یا سایتی که با سایت ساز اختصاصی است چطور می تواند برای بقیه برنامه نویسان‌ قابل درک باشد؟!

 

امنیت بیشتر: صفر تا صد سایت شما در اختیار شماست. عکس ها، فیلم ها، خرید و فروش ها، مقالات،… همگی فقط با اجازه شما اجازه انتشار دارند. ویروسی شدن برخی وب سایت یا نفوذ به آن ها و انحام عملیات مخرب در سایت شما در سایت های با سیستم مدیریت محتوا مثل وردپرس همیشه در حداقل ممکن است.

 

رشد و توسعه آینده : برای آینده چه برنامه ای دارید؟ چه قابلیت های مدنظر شماست؟ از امروز به آن فکر کنید چون انتقال سایت شما از یک سایت ساز به وب سایت مستقل به این راحتی ها نیست.

 

هزینه های پنهان زیاد : علیرغم تمامی تبلیغاتی که برای «سایت ساز»ها وجود دارد که در سه ثانیه شما یک سایت خواهید داشت، برای هر اقدامی که قرار است در سایت شما اتفاق بیفتد از شما هزینه زیادی می گیرند. لیست خدمات پیدا و پنهان این شرکت ها را بررسی کنید که کلاهی گشاد برسرتان نرود!

 

هزینه زیاد ابزارهای مورد نیاز: گاهی ابزاری نیاز دارید مثلا اتصال به یک سرویس که پشتیبانی آن در این شرکت ها نیست. برای استفاده از این سرویس اختصاصی، حاضرید هزینه یک برنامه نویس را بدهید؟ مثلا برای سرعت سایت، کاهش حجم تصاویر، ساختارهای محتوا،… چقدر باید هزینه کنید و نتیجه مطلوب را نگیرید؟

محدود بودن خدمات سئو: در سیستم های مدیریت محتوای آماده، ابزارهای بسیار زیادی وجود دارد که شما حتما درمسیرتان به آن ها نیاز دارید. خطای ۴۰۴ در تعدادی از صفحات سایت را درنظر بگیرید. چطور با یک سایت ساز قصد دارید 50٫ صفحه این خطا را برطرف کنید؟

مقالات کاربردی راهبرد پردازش متین

اگر هنوز مطمئن نیستید که چرا باید سایت داشته باشید مقالات ما را بررسی کنید. ما توضیحات کاملی جهت آشنایی شما با فضای کسب و کارهای اینترنتی و طراحی سایت در بخش وبلاگ خود داریم.

خدمات راهبرد پردازش متین

ما خدمات زیر را در شرکت راهبرد پردازش متین ارائه می کنیم و شما می توانید برای استفاده از هر کدام از خدمات زیر دریافت تسهیلات اقساطی 12 ماهه برای طراحی سایت و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ مرتبط داشته باشید:

طراحی سایت

پشتیبانی و نگهداری از سایت

سامانه تخصصی جلوگیری از نشت اطلاعات

 

5 2 رای ها
امتیاز مقاله
guest
0 کامنت
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x