راهبرد پردازش متین
قیمت طراحی سایت
  1. Home
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. طراحی سایت
  6. /
  7. قیمت طراحی سایت
قیمت طراحی سایت
قیمت طراحی سایت

آنچه در این مقاله میخوانیم

زمان مطالعه: 16 دقیقه
طراحی سایت اقساطی

واقعا هزینه طراحی یک وب سایت چقدر است؟

یکی از سوالاتی که همیشه از ما پرسیده می شود این است که هزینه طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چگونه محاسبه می شود؟!

در حالی که هسته اصلی وردپرس رایگان است، هزینه طراحی سایت با وردپرس به بودجه و اهداف شما بستگی دارد.

در این مقاله ما یک پاسخ جامع و نهایی برای این سوال شما خواهیم داشت: “قیمت طراحی سایت واقعا چقدر است؟”. همچنین راهکارهایی به شما نشان می دهیم که از پرداخت هزینه های بیجا و غیر ضروری در زمان طراحی سایت جلوگیری کنید.

این مقاله یک مقاله طولانی است، بنابراین برای شما یک فهرست مطالب در بالا قرار داده ایم که بتوانید به راحتی بخش مورد نظر خود را مطالعه کنید.

برای طراحی یک سایت وردپرسی چه چیزهایی نیاز است؟

وردپرس رایگان است و همه می توانند آن را به راحتی دانلود، نصب و استفاده کنند. وردپرس متن باز است و شما می توانید با آن هر نوع وب سایتی که دوست داشتید طراحی کنید.

هزینه طراحی سایت با وردپرس را می توان در چند مورد زیر خلاصه کرد:

هزینه هاست

هزینه دامنه

طراحی

پلاگین ها و  ابزارهای توسعه

برای اینکه یک سایت وردپرس خود میزبان داشته باشید، باید فایل هاتون رو جای نگهداری کنید.هر وب سایت در اینترنت نیاز به یک هاست دارد. این هاست خانه سایت شماست.

انواع مختلفی از هاست ها برای انواع مختلف وب سایت ها وجود دارد. مثلا نیازمندی های یک سایت آموزشی که دارای گرافیک و ویدئو بالاتر است با یک سایت شرکتی بسیار تفاوت دارد. شما متناسب با نیازمندی ها و بودجه خودتون یک هاست رو انتخاب می کنید.

در مرحله بعد شما نیاز به یک دامنه دارید.  این دامنه، آدرس شما بر روی اینترنت است و همان چیزی که مردم در قسمت آدرس بار تایپ می کنند (مثلا google.com، rahbordpardazesh.ir)

در وردپرس ده ها هزار قالب رایگان وجود دارد که شما می توانید اون ها رو برای طراحی سایتتون استفاده کنید. اما اگر نیاز به این دارید که سایت حرفه ای تر با قابلیت شخصی سازی ویژه شما باشد باید از قالب پولی استفاده کنید که این به نوبه خود هزینه شما را افزایش می دهد.

بیش از 59000 افزونه برای وردپرس موجود است که همگی رایگان هستند.این ها پلاگین ها و ابزارهای توسعه وردپرس هستند. مثلا گالری تصاویر، افزایش سرعت، فرم تماس، … همگی نمونه هایی از افزونه ها هستند.

حالا، بسته به شرایط شما، پس از پرداخت هزینه دامنه و هاست، باید تصمیم بگیرید که چه قابلیت هایی برای وب سایت خودتون نیاز دارید که باید برای اون ها هزینه کنید. این هزینه ها دقیقا همان موارد گیج کننده است که افراد نمی دانند هزینه های طراحی سایت دقیقا از کجا می آید و چرا سایت های مختلف هزینه های مختلفی را اعلام می کنند!

ما از افزونه غیر معتبر و نال شده و رایگان در طراحی سایت هایمان استفاده نمی کنیم.
خدمات پشتیبانی و طراحی سایت حرفه ای

برآورد هزینه طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی

بسته به نیازهای شما برای یک وب سایت، هزینه طراحی سایت شما از 5 میلیون تا 35 میلیون می تواند متغییر باشد.

خیلی مهمه که شما بدونید چه وب سایتی با چه قابلیت های نیاز دارید زیرا این قضیه دقیقا معیار هزینه طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی شماست.

اما نگران نباشید ما به شما نشان میدهیم که چطور بهترین تصمیم را برای طراحی سایت خود بگیرید.

در ادامه این مقاله، ما هزینه طراحی را برای موارد زیر بررسی می کنیم:

طراحی سایت کدنویسی ( غیر وردپرسی )

طراحی سایت وردپرسی ( ارزان و با بودجه پایین )

طراحی سایت وردپرسی ( با قابلیت های بیشتر )

طراحی سایت وردپرسی برای یک کسب و کار کوچک

طراحی سایت وردپرسی برای یک فروشگاه

طراحی یک سایت وردپرسی شخصی سازی شده

قیمت طراحی سایت کدنویسی ( غیر وردپرسی )

می دانستید که وردپرس توسط زبان قدرتمند php برنامه نویسی شده است؟!

در صورتی که می خواهید یک سایت حرفه ای و قدرتمند بسیار شیک داشته باشید که برای گوگل و سئو بسیار مناسب باشد اصلا نیازی به کدنویسی ندارید. وردپرس بیش از 42% دنیای اینترنت را پوشش داده است که این یعنی وردپرس هم قدرتمند است، هم طرقداران زیادی نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا دارد.

اگر بودجه بیشتری دارید ، سایت خود را با وردپرس طراحی کنید و مابقی بودجه خود را صرف تولید محتوا، سئو یا  بهینه سازی کنید تا زودتر به درآمد برسید.

اینکه یک سایت با سیستم مدیریت محتوا راه اندازی شود یا کدنویسی شود بستگی به قابلیت هایی دارد که از وب سایت مورد نظر انتظار داریم.

به تجربه ما بیش از 90 درصد وب سایت ها قابلیت طراحی با وردپرس را دارند.

ولی گاهی برخی سایت ها ممکن است نیاز به طراحی اختصاصی داشته باشند که تاکنون در وردپرس قابلیت پیاده سازی ندارند. راه حل دیگر آنست که برای وردپرس افزونه اختصاصی متناسب با کسب و کار جدید بنویسیم.

در حالت کلی همیشه طراحی سایت از طریق کدنویسی بسیار گرانتر است زیرا طراح باید ساعت ها کد بنویسد تا به نتیجه دلخواه برسد اما در وردپرس میلیون ها نفر از سراسر دنیا بر روی این سی ام اس کار می کنند و بنابراین هزینه آن بسیار کمتر خواهد بود.

در هر صورت گاهی ممکن است شما علاقه ای به وردپرس نداشته باشد یا سایت شما امکان طراحی با وردپرس نداشته باشد. در اینصورت تنها راه ممکن کد نویسی است. ما پس از نیاز سنجی شما، طراحی سایت شما را با فریمورک ها و زبان های قدرتمند PHP-Laravel-Vue.js- React – liveire-python انجام خواهیم داد.

هزینه طراحی سایت کدنویسی بستگی به نیازهای وب سایت شما دارد و حداقل از 2 برابر قیمت طراحی یک سایت وردپرسی بیشتر است. اما جهت اعلام دقیق قیمت با همکاران ما در تماس باشید.-

قیمت طراحی سایت وردپرسی ارزان و با بودجه پایین چقدر خواهد بود؟

شما می توانید یک سایت ارزان و کاملا عملیاتی با قیمت زیر 2 میلیون تومان برای خودتان طراحی کنید. در اینجا لیست اقلام مورد نیاز را برای شما نشان می دهیم.

ابتدا یک هاست و یک دامنه آی آر خریداری کنید. دامنه آی آر از 29 ت شروع و دات کام حدودا 700 ت می باشد. نیازی به خرید دامنه دات کام ندارید. اکثر سایت های ایرانی با دامنه آی آر هستند.

برای خرید هاست، ما بهترین هاست وردپرس با امکانات بسیار زیاد و عملکرد ساده را به شما معرفی کرده ایم. ابتدا یک هاست تهیه کنید. دامنه را بر روی همان هاست خریداری کنید تا زمان تمدید به صورت اتوماتیک خود هاست سریعا به شما اطلاع رسانی کند و شما بتوانید هاست یا دامنه خودتون رو تمدید کنید و از ضرر و زیان جدی خرابی عملکرد سایت جلوگیری بشه.

خودتون رو اصلا درگیر پیچیدگی های سی پی یو و بازدید و رم و … نکنید. به ما اعتماد کنید. ارزانترین هاستی که معرفی کردیم رو انتخاب کنید. موقعیت را “ایران” انتخاب کنید.

بعد از اون فقط کافیه، وردپرس را روی سایت نصب کنید. هاست معرفی شده خیلی راحت در 2 دقیقه وردپرس را برای شما با اخرین ورژن نصب می کند.

زمانی که وردپرس نصب شد باید یک قالب رایگان از داخل مخزن وردپرس که شامل هزاران قالب است برای سایت خود بارگیری و نصب کنید.

دقت کنید که شما نیاز به یک قالب فارسی با پشتیبانی از زبان نوشتن فارسی دارید. در زبان انگلیسی تعداد قالب ها بسیار زیاد است اما قالب فارسی شاید کمتر باشد. پس در انتخاب قالب با پشتیبانی زبان فارسی دقت کافی داشته باشید.

در طراحی سایت فارسی، قالب مناسب رایگان شاید بسیار کم باشد. اینجا تفاوت قیمت ها کم کم شروع می شود.

پس از نصب قالب ممکن است قابلیت های دیگری نیاز داشته باشید مثلا بخواهید فرم تماس داشته باشید یا یک گالری عکس زیبا یا مثلا اسلایدر در سایت جاسازی کنید. این موارد را باید از طریق افزونه ها اضافه کنید.

برای یک سایت ارزان با بودجه کم نیاز به افزونه های پیچیده ای نیست. کافیه نگاهی به لیست زیر بندازید:

افزودن قابلیت :

WPForms Lite – افزودن فرم تماس و قبول سفارش های آنلاین

Shared Counts – اشتراک گذاری پست های شما

گوتنبرگ – به صورت پیشفرض بر روی سایت شما پس از نصب فعال خواهد بود

بهینه سازی سایت:

رنک مث – نسخه رایگان دارد و برای سئو بسیار عالی است

WP Super Cache – با افزودن کش سرعت سایت شما را افزایش خواهد داد.

امنیت سایت :

داپلیکیتور – برای پشتیبان گیری از وب سایت شما بسیار عالی است و نسخه رایگان دارد

وردفنس – نسخه رایگان دارد و برای امنیت بسیار خوب است

مزایا :

هزینه بسیار پایین

معایب:

شما باید طراحی سایت را یاد بگیرید. چند ماه وقت بگذارید و اصول اولیه طراحی سایت را یاد بگیرید. آیا زمان شما ارزش بیشتری ندارد؟

چرا زمان خود را صرف تولید محتوا که عامل اصلی جذب مشتری است نمی کنید؟!

 هزینه کلی سایت : زیر 2 میلیون تومانن

قیمت طراحی سایت وردپرسی پیشرفته چقدر خواهد بود؟

مانند بالا هاست و دامنه را انتخاب کنید. این بار باید هاست با قابلیت ها و فضای بیشتری انتخاب کنید چون شما در حال افزودن ویژگی های جدی تر و حرفه ای تری هستید.

هاست با حجم 3 گیگ و بیشتر را انتخاب کنید. باز هم تاکید میکنیم که درگیر پیچیدگی های سی پی یو، رم، … نشید. شما هنوز اصلا مشتری ندارید که اینقدر نگران هستید! به ما اعتماد داشته باشید. هاست معرفی شده بهترین هاست ارزان و با کیفیت در ایران است.

در مرحله بعد، شما می توانید قالب پولی خریداری کنید و البته این مورد رو به شما توصیه می کنیم چون دست شما برای تغییرات در سایت بسیار بازتر هست. قالب های پولی برخلاف رایگان پشتیبانی هم دارند.

برای قابلیت های بیشتر باید افزونه های پولی نیز تهیه کنید که موارد زیر را به شما پیشنهاد می دهیم:

افزودن قابلیت ها:

افزونه گرویتی فرم پیشرفته – قابلیت های زیاد طراحی فرم های مورد نیاز

افزونه wp rocket – برای بهینه سازی سرعت سایت

افزونه المنتور – صفحه ساز رایگان و بسیار عالی

افزونه ویژوال کامپوزر- صفحه ساز نسخه پیشرفته

افزونه گرید – نمایش جذاب محتوا

افزونه مداد زرد – تغییرات حرفه ای در سایت به آسانی

 

 

افزودن بازاریابی :

افزونه سم راش – فشرده ساز تصاویر

افزونه میلستر – راه اندازی سیستم ایمیل مارکتینگ

افزونه سئو یواست – نسخه پرو با قابلیت لوکال، تصاویر، ویدئو

افزونه رنک مث – نسخه پرو با قابلیت های عالی

هزینه کلی سایت : زیر 5 میلیون تومان

مزایا :

هزینه نسبتا پایین

معایب:

شما باید طراحی سایت را یاد بگیرید. چند ماه وقت بگذارید و اصول طراحی سایت را یاد بگیرید. آیا زمان شما ارزش بیشتری ندارد؟

چرا زمان خود را صرف تولید انواع مختلف محتوا و سئو که عامل اصلی جذب مشتری است نمی کنید؟!

قیمت طراحی سایت وردپرسی برای یک کسب و کار کوچک چقدر خواهد بود؟

خیلی از افراد از ما سوال می کنند که هزینه طراحی یک وب سایت برای کسب و کار آن ها چقدر خواهد بود؟ پاسخ بستگی به این دارد که چه بیزینسی را اداره می کنید و چه ابزارهایی برای رشد آن نیاز دارید؟

در مقایسه اولیه می توانیم بگوییم که هزینه طراحی یک سایت بیزنسی، چیزی بیشتر از  هزینه سایت ارزان و سایت با قابلیت های پیشرفته است.

این نکته را مد نظر داشته باشید که شما سیستم فروش به وب سایت خود متصل نکرده اید. اگر نیاز به سیستم فروش آنلاین دارید بخش بعدی را ببینید.

اگر تازه دارید کسب و کار خود را راه اندازی می کنید و نیاز به یک وب سایت بیزنسی اولیه دارید ما هاست با گیگ بالاتر در سرور ایران را به شما پیشنهاد می کنیم. تعداد بازدید وب سایت بیشتر، سرعت بالاتر از مزایای این هاست می باشد.

بعد از خرید هاست و دامنه، یک قالب بیزنسی فارسی غیر رایگان را انتخاب کنید. حتما دقت کنید که قالب شما ریسپانسیو باشد.

شما می توانید قالب رایگان پیدا کنید اما توصیه می کنیم یک قالب غیر رایگان از یک فروشنده معتبر تهیه کنید که دارای بروزرسانی و سیستم پلسخگویی مشکلات شما باشند.

حالا بگذارید در مورد پلاگین ها صحبت کنیم:

افزودن قابلیت ها:

افزونه گرویتی فرم پیشرفته – قابلیت های زیاد طراحی فرم های مورد نیاز

افزونه المنتور  – نسخه پرو المنتور

افزونه اسکیما (شِـما) – نسخه حرفه ای

افزودن بازاریابی :

افزونه سم راش – فشرده ساز تصاویر

افزونه میلستر – راه اندازی سیستم ایمیل مارکتینگ

افزونه سئو یواست – نسخه پرو با قابلیت لوکال، تصاویر، ویدئو

افزونه رنک مث – نسخه پرو با قابلیت های عالی

افزونه مانستر اینسایت پرو – بررسی و اتصال به آنالیتیکس گوگل

اپتین مانستر – تولید لید با کیفیت

افزودن امنیت :

افزونه بک آپ و انتقال – نسخه حرفه ای

افزونه وردفنس امنیتی

حالا شما تعداد زیادی پلاگین دارید که باید همگی را تنظیم کنید و بهترین بهره برداری را از آن ها داشته باشید.

در زمانی که خودتان قرار است سایت را طراحی کنید، توصیه می کنیم در ابتدا از نسخه رایگان ابزارها استفاده کنید و بعد زمانی که نیاز بود نسخه پولی آن ها را خریداری نمایید تا در هزینه های بیهوده صرفه جویی کنید.

زمانی که بیزنس شما شروع به رشد کرد، شما می توایند شروع به خرید ابزارهای مختلف کنید. هر زمان بودجه لازم را داشتید دست به کار شوید و با ارتقا وب سایت، بهترین ها را سمت خودتان جذب کنید.

هزینه کلی طراحی سایت بیزنسی : از آنجا که بستگی به پلاگین ها و قابلیت ها دارد، می تواند از 4 میلیون تا 9 میلیون هزینه شما متفاوت باشد.

عوامل اصلی قیمت طراحی سایت

هزینه طراحی سایت وردپرسی فروشگاهی چقدر خواهد بود؟

بسیاری از فروشگاه های اینترنتی که در سراسر اینترنت می بینید با وردپرس طراحی شده اند.

هزینه طراحی یک سایت فروشگاهی بسیار بیشتر از سایت بیزنسی غیر فروشگاهی است، اما ما به شما پیشنهاداتی می دهیم تا هزینه خودتان را دور نریزید و بهترین خرید ها را دنبال کنید.

علاوه بر دامنه و هاست، شما باید حتما اس اس ال داشته باشید. Ssl  امنیت سایت شما را در ورود اطلاعات نام کاربری، پسورد، اطلاعات کارت خرید و … تضمین می کند.

از هاستی که پیشنهاد دادیم استفاده کنید. شما می توانید نسخه رایگان اس اس ال قدرتمند و امن بر روی سایت خود داشته باشید.

حالا باید پلاگین فروشگاهی انتخاب کنید. ما ووکامرس را به شما پیشنهاد می کنیم. شما باید وردپرس و ووکامرس را  بر روی هاست خود نصب کنید و بعد از آن باید یک قالب فروشگاهی مناسب کسب و کار خودتان بخرید.

نسخه های متفاوت رایگان و غیر رایگان زیادی وجود دارد که پیشنهاد ما نسخه های پولی است زیرا پشتیبانی و بروزرسانی همیشگی دارند.

حالا موقع انتخاب افزونه های مورد نیاز شماست :

افزودن قابلیت های بیشتر :

افزونه گرویتی فرم پیشرفته – قابلیت های زیاد طراحی فرم های مورد نیاز

افزونه المنتور  – نسخه پرو المنتور

افزونه اسکیما (شِـما) – نسخه حرفه ای

افزودن قابلیت بازاریابی :

افزونه آوانس

افزونه پنل کاربری

افزونه تیکت پشتیبانی

افزونه اشتراک ویژه (VIP)

افزونه پرداخت مبلغ دلخواه

افزونه فیلتر پیشرفته محصولات ووکامرس

افزونه سم راش – فشرده ساز تصاویر

افزونه میلستر – راه اندازی سیستم ایمیل مارکتینگ

افزونه سئو یواست – نسخه پرو با قابلیت لوکال، تصاویر، ویدئو

افزونه رنک مث – نسخه پرو با قابلیت های عالی

افزونه مانستر اینسایت پرو – بررسی و اتصال به آنالیتیکس گوگل

اپتین مانستر – تولید لید با کیفیت

 

افزودن امنیت :

افزونه بک آپ و انتقال – نسخه حرفه ای

افزونه وردفنس امنیتی

مزایا :

سایت نسبتا کامل

معایب:

شما باید طراحی سایت را یاد بگیرید. چند ماه وقت بگذارید و اصول طراحی سایت را یاد بگیرید. آیا زمان شما ارزش بیشتری ندارد؟

چرا زمان خود را صرف تولید انواع مختلف محتوا و سئو که عامل اصلی جذب مشتری است نمی کنید؟!

 

به یاد داشته باشید بهترین کار این است که هزینه کسب و کار خود را با خرید افزونه ها در زمانی که نیاز دارید پایین نگه دارید.

انتخاب قالب، افزونه و سرمایه گذاری بر روی یک وب سایت ممکن است در صورتی که انتخاب های اشتباهی داشته باشید شما را سردرگم، پشیمان و پریشان کند.

اگر نمی دانید چه افزونه ها و قالبی باید خریداری کنید می توانید بخش بعدی را ببینید.

هزینه کلی طراحی سایت کسب و کار کوچک : بین 5 تا 10 میلیون متغییر خواهد بود.

قیمت طراجی سایت فوق حرفه ای و کاملا شخصی سازی شده چقدر است؟

زمانی که شما یک فرد یا تیم را جهت طراحی صفر تا صد وب سایت خود انتخاب می کنید، می توایند مطمئن باشید که وب سایت شما کاملا منطبق بر اصول طراحی سایت، استانداردسازی خواهد شد. تیم یا فرد مسئول تجربه بسیار زیادی در طراحی سایت دارد و سعی می کند همیشه خود را بروز نگه دارد تا شما بیشترین بهره وری را با کمترین هزینه تجربه کنید.

در اکثر اوقات کسب و کارهای متوسط و بزرگ این راهکار را انتخاب می کنند.

ما در شرکت طراحی سایت راهبرد پردازش این موارد را به جای شما انتخاب می کنیم. از صفر تا صد راه اندازی سایت را برای شما انجام خواهیم داد. شما نیازی به یادگیری طراحی سایت و سئو نخواهید داشت.

در این بخش از مقاله ما قصد داریم مبنای قیمت گذاری طراحی سایت خودمان را برای شما به صورت شفاف بیان کنیم تا بتوانبد به راحتی بهترین تصمیم گیری را جهت سفارش وب سایت انجام دهید.

هاست – دامنه – نوع وب سایت – امکانات اختصاصی – لوگو – محتوا – طراحی قالب – افزونه ها – پشتیبانی و تخصص

هاست :

هاست وب سایت شما در حقیقت محل نگهداری کلیه اطلاعات، کدها، عکس ها، فیلم ها،فرم ها و اطلاعات محصولات و کاربران شماست. بسته به وضعیت وب سایت شما که تازه راه اندازی شده است یا اینکه در حال تبلیغ و بازاریابی است و یا اینکه یک وب سایت پرطرفدار است باید هاست متفاوتی بخرید. ما از یک هاست معتبر برای نگهداری اطلاعات شما استفاده میکنیم و بنابر رشد سایت شما آن را ارتقا می دهیم. اما به صورت کلی هاست شما باید قدرت و پشتیبانی خوبی را به مشتریانش ارائه کند و هزینه آن نیز بسیار مناسب و مقرون بصرفه باشد. ما همچنین یک هاست وردپرسی خوب را معرفی کرده ایم. هزینه هاست معمولا از 135هزار تومان تا 4 میلیون تومان متغییر است.

دامنه :

دامنه های قابل خرید هم آی آر هستند و هم دامنه های دیگر بین المللی. دامنه آی آر بسیار ارزانتر و مناسب تر است و قیمتی معادل کمتر از یک دهم دامنه های مشابه دارد. بنابر آمار تعداد زیادی از وب سایت های ایرانی که در صفحه اول گوگل هستند دارای هاست ایرانی و دامنه آی آر هستند. دامنه ها از 29 هزار تومان شروع شده و تا 10 میلیون تومان متغییر است. ما در بیشتر اوقات دامنه آی آر را پیشنهاد می کنیم.

نوع وب سایت : ما عموما سایت ها را در 5 دسته کلی می گنجانیم. جزئیات بیشتر از انواع وب سایت ها را می توانید بررسی کنید. اما به صورت کلی ما سایت رزومه ای- فروشگاهی – شرکتی – اختصاصی وردرپرسی – اختصاصی کد نویسی تقسیم بندی می کنیم. همه تصمیمات بعدی در سایت شما بستگی به این انتخاب اولیه دارد.

امکانات تخصصی :

امکانات تخصصی مورد نیاز شما چیست؟!

یک وب سایت خبری است که امکانات پیشرفته جستجو نیاز دارد یا یک سایت معرفی تک محصولی؟

یک سایت فروشگاهی با 100 مدل محصول است یا یک سایت املاک که امکانات ثبت و قیمت و عکس و ویژگی های پیشرفته نیاز دارد؟

سایت شما می خواهد مانند دیجی کالا طراحی شود یا مانند اسنپ دکتر؟!

سایت شما پنل کاربری پیشرفته می خواهد یا پنل پیشفرض ووکامرس برای آن کافیست؟

خوب کدام را ترجیح می دهید؟ نیاز به اسلایدر دارید یا تنظیمات دینامیک پیشرفته؟

همه این ها مشخص می کنند که وب سایت شما باید چقدر تخصصی است؟

لوگو :

شما لوگو دارید یا می خواهید برای شما یک لوگو طراحی کنیم؟ لوگو قبلی شما از لحاظ طیف رنگی مناسب افکت های سایت است؟ در نظر داشته باشید که باید طیف و پالت رنگی سایت شما همخوانی داشته باشد. قیمت لوگو از 700 ت تا 3500 متغغیر است.

محتوا :

همیشه در طراحی سایت هزینه تولید محتوا جداگانه در نظر گرفته می شود مگر اینکه صراحتا به آن اشاره شود. محتوا یعنی عکس، فیلم، متن، مقاله و هر چیزی که شما در سایت قرار می دهید تا مشتری مطالعه کند، ببیند، بشنود و جذب شما شود.

تولید محتوا فرآیند سخت و زمانبری است که هزینه نسبتا زیادی دارد. ما جهت تولید محتوی پلن های جداگانه داریم و قیمت طراحی سایت ما شامل تولید محتوی نیست چون قصد نداریم با محتوی بدون کیفیت سایت شما را نابود کنیم.

بارگذاری محصولات و محتوا:

ما محصولات و محتوی شما را به صورت رایگان بارگذاری می کنیم. در حال حاضر 10 محتوا سایت شرکتی و 25 محتوا سایت فروشگاهی به صورت رایگان قرار داده می شود. در صورتی که محتوا بیشتری دارید به شما می گوییم چکار کنید.

طراحی عکس و آیکن اولیه :

ما عکس و آیکن مورد نیاز اولیه و معمولی برای وب سایت شما را به صورت رایگان طراحی می کنیم. یعنی شما نیازی نیست به دنبال گرافیست جداگانه باشید.

بنر صفحه اصلی یا بنر هدر صفحات، آیکون های صفحات جزو مواردی است که هر پروژه تا پروژه دیگر متفاوت است و ما به رایگان برای شما طراحی انجام می دهیم. اما عکسبرداری از محصولات شما می تواند حرفه ای یا برای اول کار با گوشی شما باشد که نیازی به انجام هزینه نداشته باشید.

قالب و افزونه ها:

ما فقط از قالب های اختصاصی و حرفه ای استفاده می کنیم. طراحی سایت ما با ویژوال کامپوزر و المنتور انجام می گیرد اما در حال حاضر کلیه پروژ ها با المنتور پیاده سازی می شود. المنتور قویترین ابزار طراحی در سایت وردپرسی است و بسیار قدرتمند است. کلیه قالب و افزونه های مورد نیاز از شرکت های معتبر ایرانی به صورت کاملا امن و فارسی شده تهیه می شود. بابت خرید این افزونه ها هزینه می شود.

ما از افزونه غیر معتبر و نال شده و رایگان استفاده نمی کنیم.

به عنوان مثال المنتور نسخه پیشرفته حدودا 600 هزار تومان هزینه دارد. افزونه امنیتی 450 هزار تومان، افزونه خرید 550 هزار تومان، افزونه پیامکی 420 هزار تومان، … . ما برای کلیه سایت های طراحی شده به صورت جداگانه این موارد را خریداری می کنیم. کلیه افزونه ها و قالب ها دارای پشتیبانی دائمی هستند حتی اگر بعد از مدتی پشتیبانی سایت خود را از سمت ما به شخص دیگری منقل کنید.

پشتیبانی و تخصص :

ما تجربه زیادی در زمینه های گوناگون صنعت و کسب و کار داریم بنابراین دید خوب و کافی برای اظهار نظر های تخصصی و راهنمایی برای شما عزیزان داریم. ما هزینه های زیادی برای کسب تجربه در فروش و بازاریابی و مشاغل حضوری و فیزیکی انجام داده ایم و این هزینه ها سال ها زمانبرده است.

برخلاف افرادی که تصمیم می گیرند از امروز مشاور و کوچ و راهنمای شما شوند و هیچ تجربه عملی ندارند و فقط حرف می زنند ما تجربه های عملی و موفق زیادی داریم. ما شکست های زیادی هم داشته ایم که درس های فراوانی از آن ها گرفته ایم. ماحصل این تجربه ها را در طراحی برای شما در نظر می گیریم چرا که فقط طراحی سایت شما را به فروش نمی رساند. شما باید بازاریابی کنید.

پشتیبانی، بروزرسانی و رفع ایرادات :

ما کل مسئولیت حفاظت از وب سایت شما و خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی شما را بر عهده می گیریم. بروزرسانی، بکاپ گیری، رفع ایرادات احتمالی که حتما با آن ها روبرو خواهید شد را ما برایتان انجام خواهیم داد.

این های تفاوت های اصلی در قیمت گذاری طراحی سایت توسط ما هستند.

افزودن قابلیت ها ( علاوه بر موارد بالا ):

افزونه فوتر حرفه ای وردپرس

افزونه آمار وردپرس

افزونه فشرده ساز تصاویر

افزونه روولوشن اسلایدر

افزونه جت بلاگ

افزونه جت انجین المنتور

افزونه جت المنت

افزونه acf

افزونه برد کرامپ

 

افزودن بازاریابی :

افزونه همکاری در فروش

افزونه پاپ آپ لایه ای
افزونه 7 Contact form  – افزودن فرم تماس حرفه ای تر ولی رایگان

افزودن امنیت :

افزونه بک آپ و انتقال – نسخه حرفه ای

افزونه وردفنس امنیتی

تنظیمات امنیتی جداگانه ویژه راهبرد پردازش

قیمت طراحی سایت در سال 1403

برای سال 1403 ما هزینه طراحی را کمی افزایش داده ایم. متاسفانه به دلیل افزایش صد در صدی قیمت دلار همه چیز گران خواهد شد .جهت بررسی قیمت دقیق به همراه جزئیات قیمت گذاری فایل پی دی اف قیمت گذاری ما را دانلود نمایید و همیشه به همراه داشته باشید.

دانلود لیست قیمت خدمات طراحی سایت

خدمات شرکت راهبرد پردازش متین

قیمت طراحی سایت وردپرسی

همانطور که دیدید شما خودتان می توانید یک وب سایت با هزینه های بالا طراحی کنید اما اگر طراحی سایت خود را به ما بسپارید دیگر نیازی به یادگیری وردپرس، طراحی سایت، یادگیری سئو، آزمون و خطای فراوان ندارید.

شما تمرکز خودتان را بر روی توسعه کسب و کارتان بگذارید.

ما تمرکزمان را بر روی وب سایت شما می گذاریم.

طراحی سایت وردپرسی ما از 5 میلیون تومان شروع و تا 35 میلیون تومان انجام می شود. در اغلب موارد افراد نیاز به یک وب سایت در محدوده قیمت 9 تا 15 میلیون دارند. امکانات مختلف وب سایت بر روی قیمت آن تاثیرگذار هستند و در جلسه اولیه با چک لیستی که یا همراهی یکدیگر تکمیل می کنیم سنجیده می شود. این چک لیست شامل حدودا 40 مورد است که نیازسنجی شما را برای طراحی وب سایت مورد نظر شما در بر می گیرد.

برآورد هزینه طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی

ما همیشه می گوییم زمانی که قرار است خود شما سایتتون رو طراحی کنید، سایتتون را با دید باز نسبت به آینده اما با قابلیت های کم آغاز کنید و بعد مدام اون رو ارتقا بدین. این مطلب شاید شما رو دچار سوتفاهم کنه. خودتون رو گول نزنید. منظورم این نیست که یک سایت رایگان بزنید و کلی روش کار کنید بعد بگید شما گفته بودی سایت با قابلیت کم شروع کردم چرا مشتری ندارم و … .

مطلب بالا یعنی اگر از اول قصد طراحی سایت فروشگاهی دارید قالب مناسب رو انتخاب کنید، محتوای مناسب تولید کنید، دید بلند مدت داشته باشید. هزینه کم اما دید بلند مدت. مثلا اگر سایت شما توانایی نمایش اسلایدر نداشته باشه، بعدا دچار مشکل خواهید شد و باید از نو سایت رو با قابلیت های بیشتر اصطلاحا ” بازطراحی” کنید.

نگاهی به سایت های صفحه اول گوگل بیندازید. ببینید چه میزان عکس و گرافیک و محتوا دارن بعد برید دنبال تصمیم گیری برای طراحی سایت. فریب ما و سایت های امثال ما رو نخورید اگر خواستیم همه چیز واستون مفت تموم بشه.

نمی توانید فروش کنید اگر طرز فکر شما این باشه. ما با شما صادقانه و شفاف صحبت می کنیم. شما می تونید همین الان سایت ما رو ترک کنید اما در نهایت کی ضرر میکنه؟! ما یا شما؟!

یک مدت یک سایت می زنید بعد چون فروش ندارید فکر می کنید فروش اینترنتی چیز بی معنی هست و دوباره برمیگردید به مغازه یا ایسنتای خودتون اما رقیب شما که شاید اتفاقا دوست شما در صنف مرتبط باشه 6 ماه دیگه شروع به فروش میکنه و شما هنوز دارید تراکت پخش میکنید!!

با دید باز نسبت به آبنده کسب و کارتون اما با بودجه استاندارد و مناسب شروع کنید. اگر نمی دانید چکاری انجام دهید ما از صفر تا صد طراحی یک وب سایت عالی با قیمت منصفانه را برای شما انجام خواهیم داد. برای مطالعه بیشتر به قسمت قبل مراجعه کنید.

طراحی سایت اقساطی
شما تمرکز خودتان را بر روی توسعه کسب و کارتان بگذارید. ما تمرکزمان را بر روی وب سایت شما می گذاریم.
فیمت طراحی سایت وردپرسی

خدمات راهبرد پردازش متین

ما خدمات زیر را در شرکت راهبرد پردازش متین ارائه می کنیم و شما می توانید برای استفاده از هر کدام از خدمات زیر تا سقف 20 میلیون تومان تسهیلات اقساطی 12 ماهه برای طراحی سایت و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ مرتبط داشته باشید:

همه چیز در مورد طراحی سایت

پشتیبانی و نگهداری از سایت

سامانه تخصصی جلوگیری از نشت اطلاعات

پلن های مناسب کسب و کار شما
پکیج برنزی
مناسب شرکت های نوپا

5

میلیون تومان

هاست یکساله و دامین رایگان

قالب آماده وردرپرسی

بدون سئو

پشتیبانی 6 ماهه رایگان

پکیج نقره ای
مناسب شرکت های کوچک

9

میلیون تومان

قالب استاندارد

سئو اولیه

پشتیبانی 6 ماهه رایگان

امکانات حرفه ای

پکیج طلایی
مناسب شرکت های متوسط

15

میلیون تومان

امکانات پکیج نقره ای +

پشتیبانی یکساله رایگان

درگاه بانکی

سامانه پیامکی

پکیج حرفه ای
مناسب شرکت های بزرگ

21

میلیون تومان

امکانات پکیج طلایی +

طراحی اختصاصی

امکانات پیشرفته

خدمات پشتیبانی منحصر بفرد

5 1 رای
امتیاز مقاله
guest
2 کامنت
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد جواد
محمد جواد
1 ماه قبل

سلام.بسیار کامل و جامع بود. خیلی منطقی قسمت طراحی سایت رو بررسی کردین. ممنون

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
1 ماه قبل
پاسخ به  محمد جواد

سلام. درود بر شما
بله. از دیدگاه متفاوتی قضیه طراحی سایت و قیمت اون رو بررسی کردیم چون واقعیت همین هست که این عوامل تاثیرگذار باید بررسی و ارزش گذاری بشن

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x