راهبرد پردازش متین
خدمات پشتیبانی وب سایت
  1. Home
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. طراحی سایت
  6. /
  7. خدمات پشتیبانی وب سایت
خدمات پشتیبانی وب سایت
خدمات پشتیبانی وب سایت

آنچه در این مقاله میخوانیم

زمان مطالعه: 4 دقیقه

اهمیت خدمات پشتیبانی وب سایت

در این مقاله به ضرورت و اهمیت خدمات پشتیبانی در وب سایت های وردپرسی می‌پردازیم.

 

سایت یک موجود زنده است! سایت ها مانند هر موجود زنده دیگری در روی این کره خاکی، نیازمند مراقبت، نگهداری و حفظ سلامت خود هستند. این نگهداری و سلامت با پشتیبانی سایت تعبیر می شود.

 

سایت‌های وردپرسی در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا در دنیا هستند. با این حال، همانطور که ممکن است بدانید، سایت‌های وردپرسی نیاز به مراقبت و پشتیبانی دارند. پشتیبانی، علاوه بر این که به شما کمک می‌کند در مقابل هرگونه مشکل یا خطا در سایت خود اطمینان حاصل کنید، همچنین از دید بازدیدکنندگان، اطمینان حاصل می‌کند که سایت شما قابل اعتماد و پایدار است.

اما چرا پشتیبانی از سایت وردپرسی مهم است؟

امنیت سایت

 

امنیت سایت یکی از مهم‌ترین عواملی است که باید در نظر گرفته شود. پشتیبانی منظم سایت شما می‌تواند به شما کمک کند تا از هرگونه حمله و بدافزار در سایتتان جلوگیری کنید. همچنین، برای جلوگیری از دست دادن داده‌های مهم و محتوای سایتتان، باید نسخه پشتیبان سایت خود را منظماً ذخیره کنید.

 

بروزرسانی و بهینه‌سازی

 

به‌روزرسانی و بهینه‌سازی سایت وردپرسی شما، به جلوگیری از خطاها و بهبود عملکرد سایت کمک می‌کند. با داشتن یک خدمات پشتیبانی منظم، مطمئن شوید که سایت شما همیشه به‌روزرسانی شده و بهینه است.

 

مشکلات فنی

 

سایت‌های وردپرسی ممکن است با مشکلات فنی متعددی مواجه شوند، مانند خطاهای دیتابیس، مشکلات در اجرای پلاگین و قالب‌ها، و غیره. با داشتن یک سرویس پشتیبانی، می‌توانید به سرعت به این مشکلات پی ببرید و آنها را برطرف کنید.

 

بهبود تجربه کاربری

 

با داشتن یک خدمات پشتیبانی منظم، می‌توانید به بهبود تجربه کاربری کاربران سایتتان کمک کنید. اگر کاربران شما با مشکلاتی در سایت شما مواجه شدند، احتمالاً تجربه کاربری آنها تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و ممکن است باعث از دست رفتن آنها شود.

 

حفظ تصاویر برند

 

داشتن سایت وردپرسی معمولاً به این معنی است که شما یک برندی را نمایندگی می‌کنید. با داشتن یک خدمات پشتیبانی منظم، می‌توانید تصاویر برند خود را در مقابل هرگونه مشکلی که ممکن است بروز دهید، حفظ کنید.

 

بهبود سئو

 

سئو در واقع بهینه‌سازی موتورهای جستجو برای سایت شماست. با داشتن یک خدمات پشتیبانی منظم، می‌توانید به بهبود سئو سایت خود کمک کنید، زیرا سایت شما به روزرسانی می‌شود و مشکلات فنی آن برطرف می‌شوند.

 

با توجه به موارد بالا، پشتیبانی از سایت وردپرسی یکی از مهم‌ترین عواملی است که برای حفظ سلامت سایت شما باید در نظر گرفته شود. تلاش کنید که با داشتن یک خدمات پشتیبانی منظم، سایت شما همیشه به روز باشد و بهترین تجربه را برای بازدیدکنندگان خود فراهم کنید.

خدمات پشتیبانی وب سایت های وردپرسی

خدمات پشتیبانی سایت راهبرد پردازش

  • بروزرسانی سایت
  • بررسی عملکرد کلی سایت
  • بررسی فنی سایت و رفع باگ های احتمالی
  • بکاپ گیری از سایت به صورت دوره ای
  • بازگردانی سایت در صورت نیاز
  • افزایش سرعت سایت ( نصب و کانفیگ افزونه در پلن 6 ماه و بالاتر رایگان )
  • کاهش حجم مدیای سایت ( نصب و کانفیگ افزونه در پلن 6 ماه و بالاتر رایگان )
  • اتصال به آنالیتیکس و سرچ کنسول
  • مشاوره رشد سایت ( در پلن 9 ماه و بالاتر رایگان )
  • افزودن فهرست جدید به سایت
  • تنظیم امنیت سایت ( نصب و کانفیگ افزونه در پلن 6 ماه و بالاتر رایگان )
  • پاسخ به پرسش ها و مشکلات کاربر
  • ایجاد و حذف و دسترسی حساب های کاربری
  • جلوگیری از ثبت نام و کامنت اسپم
  • ساماندهی افزونه ها و نصب افزونه های اورجینال ( نصب و کانفیگ افزونه در پلن 6 ماه و بالاتر رایگان )
  • امور مربوط به هاستینگ و انتقال سایت ( در پلن 6 ماه و بالاتر رایگان )
  • مانیتورینگ آپتایم و رفع دان شدن احتمالی 
  • حل مشکل لینک های ۴۰۴ ( نصب و کانفیگ افزونه در پلن 6 ماه و بالاتر رایگان )
  • ریسپانسیو صفحات سایت ( کانفیگ در پلن 6 ماه و بالاتر رایگان ) ( در صورت نیاز به صفحه اختصاصی هزینه جداگانه محاسبه می شود )
  • رفع مشکلات عادی ووکامرس 
  • رفع مشکلات اس اس ال
  • کانفیگ افزونه ها 
  • تمدید اشتراک هاست و دامنه ( هزینه هاست و دامنه، بر عهده مشتری خواهد بود )
  • نصب و تنظیمات پیامرسان  ارتباطی
  • راه اندازی و تنظیمات ایمیل
  • گزارش وضعیت سایت
  • تنظیمات کلی سایت
  • تغییرات جزیی صفحات
  • تغییرات صفحات و بارگذاری مطالب ( در پلن 9 ماه و بالاتر رایگان )
  • آموزش پرسنل ( در پلن 9 ماه و بالاتر رایگان )

هزینه پشتیبانی وب سایت

ما معتقدیم در یک رابطه تجاری باید وضعیت برد – برد برای هر دو طرف وجود داشته باشد. بخش زیادی از خدماتی که در بالا بیان شد با هزینه بسیار پایین در مقایسه با همکاران دیگر و با بهترین کیفیت انجام خواهد شد.

پلن ها به صورت سه، شش، نه و دوازده ماهه عرضه می شود. بنابراین تعدادی از خدمات در بازه های زمانی ذکر شده رایگان بوده و در بازه زمانی کمتر مشمول هزینه خواهد بود.

امیدواریم بتوانیم خدمات پشتیبانی وب سایت شما را به بهترین وجه انجام دهیم.

در صورتی که سوالی دارید می توانید از قسمت تماس با ما یا از طریف فرم دیدگاه در زیر همین صفحه نظر خود را ثبت نمایید. ما در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

دیگر خدمات راهبرد پردازش

برای طراحی یک سایت موفق و حرفه ای، شناسایی بازار، رقبا و مشتریان کافیست با ما در ارتباط باشید. مشاوره رایگان طراحی سایت ما را از دست ندهید!

ما علاوه بر خدمات طراحی سایت، خدمات پشتیبانی وب سایت های وردپرسی را نیز داریم. همچنین انجام خدمات ارزیابی امنیتی و تست نفوذ، سئوسایت برای گوگل، مشاوره کسب و کار و سامانه ویژه جلوگیری از نشت اطلاعات و نقض داده از دیگر خدمات ما می باشد.

سوالات متداول

خدمات سئو از هر نوع کاملا با خدمات پشتیبانی متفاوت بوده و هزینه آن بیشتر می باشد. در صورت که نیاز به خدمات سئو دارید باید پلن مربوطه را جداگانه خریداری نمایید.

آموزش پرسنل جهت تولید محتوا یا سئو عمومی مطالب فقط در صورتی که پلن 9 ماه و بالاتر خریداری شود جز خدمات پشتیبانی خواهد بود.

3.7 3 رای ها
امتیاز مقاله
guest
24 کامنت
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عزت الله محرم
عزت الله محرم
6 ماه قبل

سلام. وقت خوش
هزینه پشتیبانی شما به صورت پلن هست یا به صورت ماهانه؟ توضیحی در این باره نگفتین؟ سایت وردپرسی را پشتیبانی می کنید یا کلیه سایت ها را؟ قیمت پشتیبانی کجاست تا بررسی کنم؟ درود

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
6 ماه قبل

سلام. وقت بخیر
ضمن تشکراز شما به اطلاع می رسانیم که پشتیبانی به صورت پلن ارائه می شود. هر پلن به صورت ماهیانه محاسبه می شود. تفاوت در پلن های پشتیبانی است. لطفا جهت دریافت لیست قیمت و اطلاع از قیمت ها به ما ایمیل بزنید یا به شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا همکاران ما پیگیری نمایند. موفق باشید.

محمد کیاثی
محمد کیاثی
6 ماه قبل

سلام. صبح بخیر
سایت هایی که با المنتور طراحی شده اند را پشتیبانی می کنید؟ هزینه پشتیبانی المنتور چون موضوع بروزتری در سایت های وردپرسی است با بقیه فرق دارد؟ لطفا توضیح بدین. ممنون

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
6 ماه قبل
پاسخ به  محمد کیاثی

سلام. وقت بخیر
ضمن تشکر از شما کلیه سایت های وردپرسی اعم از المنتوری و ویزوال کامپوزر(برکلی) پشتیبانی می شوند. هزینه پشتیبانی هیچ تفاوتی ندارد. تفاوت در پلن های پشتیبانی است. لطفا جهت دریافت لیست قیمت و اطلاع از قیمت ها به ما ایمیل بزنید یا به شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا همکاران ما پیگیری نمایند. موفق باشید.

یاسین رمضانی
یاسین رمضانی
6 ماه قبل

سلام. خسته نباشید
برای کاهش حجم تصاویر میشه بگید چه افزونه ای خوب هست؟ من چند تا افزونه چک کردم اما سرعت سایتم هنوز خوب نیست و دیر لود میشه. لطفا راهنمایی کنید.

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
5 ماه قبل

سلام. وقت بخیر
ضمن تشکر از شما، افزونه های متعددی وجود دارد. افزونه wpsmush یکی از بهترین افزونه هاست. سرعت سایت به پارامترهای متفاوتی بستگی دارد که حجم تصاویر یکی از مهم ترین عوامل است اما ممکن است وب سایت شما مشکلات دیگری داشته باشد و ایراد از تصاویر شما نباشد. برای بررسی دقیق تر لطفا به پشتیبانی پیام دهید.

مجید مرادلو اصل
مجید مرادلو اصل
5 ماه قبل

سلام
چطوری یه سطر یا سکشن از المنتور رو تبدیل به کد کوتاه یا شورت کد کنم?
برای نمایش اون سکشن در یک پلاگین به شورت کدش نیاز دارم.

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
5 ماه قبل

سلام. وقت بخیر
به قسمت تم بیلدر المنتور بروید بعد یک سینگل پیج به عنوان کانواس بسازید و سپس در قسمت تم بیلدر المنتور شورتکد را بردارید.

فاطمه مسعودی
فاطمه مسعودی
5 ماه قبل

سلام. با چه افزونه میتونم در کنار محصول دکمه اشتراک گذاری بذاریم تا با کلیک بر روی آن لینک محصول را در هر جایی خواستیم به اشتراک بگذاریم؟؟
الان محصول من داره ولی در نسخه دستاپ کار نمیکمنه ولی درنسخه موبایل کارمیکنه
نمیدونم چرا؟

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
5 ماه قبل

سلام. وقت بخیر
بستگی به قالب شما دارد. برخی قالب ها خودشان بر روی تنظیمات قالب امکان اشتراک گذاری دارند. در صورتی که این امکان نبود از افزونهproduct-share استفاده نمایید.

فاطمه مسعودی
فاطمه مسعودی
5 ماه قبل

با سلام،
سایتی دارم که عمدتا از تصاویر تشکیل شده و حجم زیادی را تاکنون اشغال کرده – نزدیک به 40 گیگا بایت – که طبعا هزینه سالانه هاست آنهم زیاد است. با توجه به اینکه قسمت عمده حجم سایت من مربوط به تصاویر میباشد، جهت پایین آوردن هزینه ها، میخواستم ببینم میتوان فقط تصاویر به یک هاست دانلود ایران منتقل گردد و مطالب و ساختار سایت در یک هاست وردپرسی باشد؟ در اینصورت سرعت دسترسی به صفحات چه تغییری میکند؟
آیا اساسا این راه حل از نظر فنی مشکلی ندارد؟

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
5 ماه قبل

سلام. وقت بخیر
شما می توانید رسانه وردپرس خود را بر روی یک هاست دانلود قرار بدهید و این کار اساسا طبیعی است. همچنین می توانید ویژگی های هاست خود را افزایش دهید. مثلا اگر از سرور انجینیکس استفاده می کنید، سرور قدرتمند لایت اسپید را جایگزین نمایید یا مشخصات هاست خود را افزایش دهید مثلا سی پی یو و رم را افزایش دهید یا از ان وی ام استفاده کنید . در هر صورت بسته به سیاست شما، هزینه بیشتری باید پرداخت نمایید اما سرعت شما و رضایت از وب سایت شما به مراتب افزایش می یابد.

محمد امین جنتی
محمد امین جنتی
5 ماه قبل

سلام. من از تلاش های تیم شما برای خدمات سایتمون تشکر میکنم. گرچه من پلن کامل رو نگرفته بودم اما دوستان شما همه تلاششون رو کردن و خدمات عالی به من ارائه دادن که فراتر از پکیج انتخابی من بود. مرررررررسی

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
5 ماه قبل

سلام. وقت بخیر
ضمن تشکر از شما، آرزوی ما رضایت شما دوستان عزیز است. ما همه تلاش خودمان را انجام می دهیم بهترین خدمات را به شما ارائه کنیم. آرزوی بهترین ها برای شما داریم.

نرگس میرزایی
نرگس میرزایی
5 ماه قبل

سلام. روز خوش
ممنون بابت توضیحات. یک سوال داشتم اینجا میپرسم. ما یک سایت فروش قاب عکس داریم نیاز ب یک افزونه داریم برای ویژگی های زیر:
یکیش افزونه دو گزینه ای برای انتخاب کردن اینکه قاب عکس پایه داشته باشه یا نداشته باشه

یکیش هم افزونه انتخاب رنگ برای انتخاب رنگ قاب عکس ها
حداکثرم ۸ / ۹ تا رنگ داریم برای انتخاب کردن

ممنون میشم راهنمایی کنید چه افزونه ای باید نصب کنیم.

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
5 ماه قبل

سلام. وقت بخیر.
ضمن تشکر از شما، نیازی به افزونه نیست. با محصول متغییر ووکامرس قابل انجام هست. سوال دیگری بود در خدمتیم.

رضا یزدان پرست
رضا یزدان پرست
5 ماه قبل

سلام. وقت بخیر
ممنون بابت مقاله و توضیحات. شما فروشگاه های اینترنتی را هم پشتیبانی می کنید؟

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
5 ماه قبل

سلام. روز بخیر
پشتیبانی کلیه وب سایت های اینترنتی که با وردپرس طراحی شده باشند یا تمایل داشته باشند که به وردپرس منتقل شوند توسط ما انجام می پذیرد. شامل کلیه وب سایت های فروشگاهی، خدماتی، آموزشی، پرداختی، رسانه ای، خبرگزاری، حقوقی، کافه و فست فود، … توسط ما امکان طراحی و پشتیبانی دارند.

بهار
بهار
5 ماه قبل

سلام. شما در خدمات پشتیبانی سئو هم انجام میدین؟

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
5 ماه قبل
پاسخ به  بهار

سلام. وقت بخیر
خدمات سئو جداگانه می باشد و پلن های پشتیبانی شامل خدمت سئو نیستند.

مهدی عبدالله زاده
مهدی عبدالله زاده
5 ماه قبل

سلام و عرض روز بخیر
بنده از خدمات پشتیبانی وب سایت این مجموعه استفاده می‌کنم و نقطه قوت این مجموعه این هست که تمام کارها و فرایندها رو فراتر از انتظار انجام میدن، همه کارها دقیقا راس ساعت خودش انجام میشه و برامون گزارش ارسال میکنن. تشکر میکنم از مدیریت شرکت راهبرد پردازش مهندس نعمت الهی عزیز

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
5 ماه قبل

سلام. وقت بخیر
ممنون از شما بابت بازخورد. وظیفه ماست که بهترین خدمات را برای شما ارئه دهیم.

اکبر نگهدار
اکبر نگهدار
5 ماه قبل

ممنون بابت مقاله. آیا شما مدیریت و نگهداری سایت را هم انجام میدین؟

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
5 ماه قبل
پاسخ به  اکبر نگهدار

سلام دوست عزیز. بله خدمات مدیریت و نگهداری وب سایت شامل بروزرسانی ها، رفع عیوب ظاهری و فنی، ارائه گزارش دقیق عملکرد، افزایش سرعت و بهینه سازی سایت، امنیت سایت، تمدید هاست و دامنه، افزودن قابلیت های جدید و حتی بارگذاری مطالب توسط تیم ما انجام می پذیرد.

24
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x