راهبرد پردازش متین
چرا باید سایت داشته باشیم؟
  1. Home
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. طراحی سایت
  6. /
  7. چرا باید سایت داشته…
چرا باید سایت داشته باشیم؟
چرا سایت داشته باشیم؟

آنچه در این مقاله میخوانیم

زمان مطالعه: 4 دقیقه

هزاران دلیل برای طراحی سایت

چرا باید سایت داشته باشیم؟!

در پاسخ به سوال “چرا باید سایت داشته باشیم” ابتدا به سوالات زیر فکر کنید. سپس در انتهای این سوالات و مطالعه خدمت طراحی سایت ما ، توضیحات دیگری را نیز برای اولویت طراحی سایت و مقایسه آن باشبکه های اجتماعی خواهید یافت.

1. آیا شما به دنبال راهی هستید تا درآمد غیرفعال داشته باشید؟ طراحی یک وب سایت می‌تواند به شما کمک کند تا با ارائه محتوای مفید و جذاب برای کاربران، از تبلیغات و فروش آنلاین درآمد کسب کنید.

2. آیا شما یک کسب و کار دارید و به دنبال روشی هستید تا رقبای خود را شکست دهید؟ یک وب سایت حرفه‌ای با طراحی مناسب، به شما کمک می‌کند تا در بازار رقابتی آنلاین، بهتر دیده شوید و بیشترین محبوبیت را به دست آورید.

3. آیا شما یک هنرمند، نویسنده یا خبرنگار هستید که می‌خواهید آثار خود را به نمایش بگذارید؟ یک وب سایت شخصی با طراحی زیبا و کاربرپسند، به شما کمک می‌کند تا آثار خود را به نمایش بگذارید و با مخاطبان خود در ارتباط باشید.

4. آیا شما به دنبال شغلی در حوزه فناوری اطلاعات هستید؟ توانایی طراحی و توسعه وب سایت، به شما در جستجوی شغلی در این حوزه کمک می‌کند.

5. آیا شما به دنبال تجربه‌ای جدید در حوزه فناوری اطلاعات هستید؟ طراحی و توسعه یک وب سایت، به شما فرصتی جدید برای یادگیری و به دست آوردن مهارت‌های جدید در این حوزه می‌دهد.

مزایای راه اندازی وب سایت

مزایای راه اندازی وب سایت

داشتن یک سایت اینترنتی برای افراد و کسب‌وکارها بسیار مفید است. در زیر به برخی از مزایای داشتن یک سایت اینترنتی اشاره می‌کنیم:

  1. دسترسی آسان: با طراحی یک سایت اینترنتی، شما می‌توانید به راحتی و با سرعت بالا به افرادی که در نقاط دور و نزدیک هستند، دسترسی داشته باشید. با این کار، شما سریعاً به مشتریان و کاربران جدید دسترسی پیدا خواهید کرد.

 

  1. عدم فیلترینگ سایت : با توجه به مشکلات زیاد کسبو کارهای اینترنتی، یکی از مزایای سایت شما همیشه در دسترس خواهد بود و هیچگاه فیلتر و تحریم نخواهد شد.

 

  1. امنیت کامل : از سایت خودتون به راحتی پشتیبان بگیرید تا در صورت هرگونه خرابی، سایت را سریعا بازیابی کنید و به وضعیت آنلاین فروش برگردید.

 

  1. افزایش اعتبار: داشتن یک سایت اینترنتی، نشان دهنده حرفه‌ای بودن شما و کسب‌وکار شما است و به عنوان یک ابزار با اعتبار بالا شناخته می‌شود. با داشتن یک سایت اینترنتی، شما می‌توانید به مشتریان خود راحت‌تر اطمینان دهید که شما یک کسب‌وکار قابل اعتماد هستید.

 

  1. گسترش بازار: داشتن یک سایت اینترنتی، به شما این امکان را می‌دهد که بازار خدمات و یا محصولات خود را در فروشگاه اینترنتی خود گسترش دهید. با طراحی سایت اینترنتی، شما می‌توانید به راحتی به مشتریان خود در نقاط دورتر دسترسی پیدا کنید و به روز رسانی‌های محصولات خود را به آن‌ها ارائه دهید.

 

  1. کاهش هزینه‌ها: داشتن یک سایت اینترنتی، هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد. با داشتن یک سایت اینترنتی، شما نیازی به هزینه‌هایی مانند اجاره فضا و نگهداری از فروشگاه‌ها و شعب ندارید.

 

  1. ارتباط با مشتریان: سایت اینترنتی، به شما این امکان را می‌دهد که با مشتریان خود در ارتباط باشید و آن‌ها را در جریان آخرین اخبار و رویدادهای خود نگه دارید. علاوه بر این می توانید یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یا باشگاه مشتریان داشته باشید. به مشتریانتان پیامک بزنید و بوز شدن یا تکمیل موجودی انبار را به ان ها اطلاع دهید.

 

  1. قابلیت دسترسی آسان و ۲۴ ساعته: با داشتن یک سایت اینترنتی، مشتریان شما به راحتی به در هر زمانی که می‌خواهند به شما دسترسی داشته باشند. این امر به شما اجازه می‌دهد که با مشتریان خود در زمان‌هایی که برای آن‌ها مناسب است، ارتباط داشته باشید.

 

  1. افزایش فروش: با داشتن یک سایت اینترنتی، شما می‌توانید به راحتی به مشتریان خود محصولات خود را نمایش دهید و آن‌ها را به خرید ترغیب کنید. با افزایش فروش، کسب‌وکار شما افزایش درآمد خواهد داشت.

 

  1. تبلیغات رایگان: با داشتن یک سایت اینترنتی، شما می‌توانید به رایگان محصولات خود را تبلیغ کنید. این امر به مخاطبان شما این اجازه را می‌دهد که به محصولات و یا خدمات شما در سراسر جهان دسترسی داشته باشند.

 

  1. مقایسه آسان: با داشتن یک سایت اینترنتی، مشتریان خود می‌توانند به راحتی محصولات شما را با محصولات رقبا و حتی محصولات خودتان مقایسه کنند و تصمیم به خرید بهتری بگیرند. مثلا اگر فروشنده کفش باشید برخلاف تمامی شبکه های اجتماعی به راحتی می توانید انواع مدل ها، رنگ ها و سایزها و قیمت ها را در سایت تعریف نموده و در هر ساعت شبانه روز مشتریان شما کفش ها را با یکدیگر مقایسه کنند و به صورت خودکار برایشان فاکتور فروش صادر شده و هزینه را پرداخت کنند. همچنین در تمامی مراحل خرید، پیامک و ایمیل مناسب به خریدار ارسال می شود و خریدار از جزئیات خریدش باخبر شده و حس اعتماد و آرامش بیتشری خواهد کرد.

 

  1. بهبود روابط با مشتریان: با داشتن یک سایت اینترنتی، شما می‌توانید به راحتی با مشتریان خود تعامل داشته باشید و به سؤالات و نیازهای آن‌ها پاسخ دهید. این امر به شما این اجازه را می‌دهد که با مشتریان خود رابطه ایمن و موثری برقرار کنید.

ضمناً، برای طراحی یک سایت موفق و حرفه ای، شناسایی بازار، رقبا و مشتریان کافیست با ما در ارتباط باشید. مشاوره رایگان طراحی سایت ما را از دست ندهید!

ما علاوه بر خدمات طراحی سایت، خدمات پشتیبانی وب سایت های وردپرسی را نیز داریم. همچنین انجام خدمات ارزیابی امنیتی و تست نفوذ، سئوسایت برای گوگل، مشاوره کسب و کار و سامانه ویژه جلوگیری از نشت اطلاعات و نقض داده از دیگر خدمات ما می باشد.

5 1 رای
امتیاز مقاله
guest
6 کامنت
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسینی
حسینی
1 سال قبل

درود بر مهندس جان. خیلی هم عالی.

ادمین
ادمین
1 سال قبل
پاسخ به  حسینی

ممنون. در خدمت شما هستیم

میلاد
میلاد
5 ماه قبل

با این وضعیت اینترنت هیچی بهتر از سایت نیست. شبکه اجتماعی خوبه ولی داخل ایران که هر روز بحث اینترنت ملی و فیلترینگ هست فایده ای نداره. اول باید سایت داشته باشی.

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
5 ماه قبل
پاسخ به  میلاد

سلام. وقت بخیر
دقیقا همین طوره. حتی اگر خارج از کشور هم باشید اهمیت سایت نسبت به شبکه های اجتماعی رو خیلی بهتر درک می کنید. امنیت، اعتبار، رتبه، پشتوانه، بانک اطلاعات، فروش 24 ساعته رو فقط در یک وب سایت می تونید تجربه کنید. بعد از اون شبکه اجتماعی هم خیلی میتونه به کسب و کار شما کمک کنه.

علیرضا
علیرضا
4 ماه قبل

سلام. سایت اعتبار و برندینگ میاره اما شبکه های اجتماعی اصلا باعث برندسازی نمیشن. درسته این مطلب.

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
4 ماه قبل
پاسخ به  علیرضا

سلام. وقت بخیر
دقیقا همینطوره. ممنون بابت نظر

6
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x