راهبرد پردازش متین
روش های اعتمادسازی در وب سایت
  1. Home
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. طراحی سایت
  6. /
  7. روش های اعتمادسازی در…
روش های اعتمادسازی در وب سایت
اعتمادسازی در وب سایت

آنچه در این مقاله میخوانیم

زمان مطالعه: 4 دقیقه

اعتمادسازی در وب سایت​

این مقاله می‌تواند به شما کمک کند تا با نحوه طراحی وب سایت خود به گونه‌ای که ارتباط بیشتری با مشتریان شما خود داشته باشید، آشنا شوید و به دنیال آن اعتماد سازی در وب سایت را بهترین وجه انجام دهید.. مثلاً به بیان مثال‌هایی مثل اضافه کردن فرم تماس، ایجاد انجمن برای مشتریان، شبکه‌های اجتماعی و … پرداخته می‌شود.

در صورت تمایل می توانید با خدمات طراحی سایت ما بیشتر آشنا شوید.

روش های اعتمادسازی در وب سایت

اضافه کردن فرم تماس: اضافه کردن فرم تماس به وب سایت شما، به مخاطبانتان اجازه می‌دهد تا با شما در تماس باشند و سوالات خود را مطرح کنند. همچنین، این فرم می‌تواند به شما کمک کند تا اطلاعات لازم برای برقراری ارتباط با مشتریان خود را به دست آورید.

ایجاد انجمن برای مشتریان: ایجاد انجمن برای مشتریان، به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با یکدیگر در ارتباط باشند و تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. همچنین، این انجمن می‌تواند به شما کمک کند تا درک بهتری از نیازهای مشتریان خود پیدا کنید.

ارائه شماره تلفن و آدرس پستی: شاید این روش قدیمی ترین روش اما هنوز پرکاربردترین روش در اعتماد سازی در وب سایت باشد. ارائه شماره تلفن و آدرس پستی یک مکان فیزیکی قابل مراجعه به مخاطبان خود، به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با شما در تماس باشند و سوالات خود را مطرح کنند. همچنین، این اطلاعات می‌تواند به مخاطبان خود اعتماد بیشتری به شما بدهد.

ایجاد یک وبلاگ: ایجاد یک وبلاگ و ارائه محتوای مرتبط و با کیفیت و رایگان ، به شما کمک می‌کند تا ارتباط بیشتری با آن‌ها برقرار کنید و آن‌ها را به سمت وب سایت خود جذب کنید. محتوای جذاب می تواند باعث شود تا سایت های دیگر شما را به عنوان منبع یک مقاله یا تحقیق یا موضوع جالب معرفی کنند و بنابراین اعتبار شما در فضای آنلاین بسیار بالا خواهد رفت. ئر مقاله ای دیگر به این موضوع به عنوان نوعی بک لینک خواهیم پرداخت.

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی: فعالیت در شبکه های اجتماعی مختلف علاوه بر امکان دسترسی چندگانه مخاطبان به محتوای شما، به مخاطبانتان اجازه می‌دهد تا محتوای شما را با دیگران به اشتراک بگذارند و به شما کمک می‌کند تا ارتباط بیشتری با مخاطبان خود برقرار کنید.

ارائه محتوای با کیفیت: ارائه محتوای با کیفیت و مرتبط با نیازهای مخاطبان خود، به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به شما اعتماد کنند و به شما ارتباط بیشتری برقرار کنند. این محتوا می تواند شامل عکس، اینفوگرافی، فیلم، پادکست یا متن باشد. مهم ترین موضوع در کسبو کار اینترنتی محتواست. محتوایی که پادشاه است! این کار اعتمادسازی در وب سایت شما را به شدت افزایش می دهد.

روش های اعتمادسازی در وب سایت

معرفی بهترین هاست وردپرس

ارائه خدمات پس از فروش: ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان، به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به شما اعتماد کنند و به شما ارتباط بیشتری برقرار کنند. این خدمات می‌تواند شامل راهنمایی در مورد محصولات و خدمات شما، پشتیبانی فنی و تعمیرات یا روش خاص پشتیبانی شما باشد. مثلا تیکت زدن تا حصول نتیجه یکی از بهترین روش های پشتیبانی در ارتباط با مخاطبین است.

اخذ مجوزهای رسمی : مجوزهای لازم کسب و کار اینترنتی خود را اخذ کنید. این مجوزها می توانند شامل مجوز سازمان های نظام صنفی، اتاق های بازرگانی مرتبط، کارت بازرگانی، مرکز شتاب دهنده و مجوز رسمی از سازمان نظام صنفی رایانه ای، اینماد، پارک علم و فناوری ،مجوز ساماندهی و … باشد.

فعالسازی بخش دیدگاه ها در وب سایت : از مخاطبان خود بخواهید در بخش دیدگاه های سایت شما نظر، پیشنهاد یا سوالات خود را مطرح کنند. سپس شما در این بخش ضمن پاسخگویی به افراد علاقمند به موضوع محتوای خود، باعث ایجاد اعتماد در پشتیبانی و متخخص بودن خود خواهید شد.

متخصص باشید: افراد معمولی زیادی در اطراف ما هستند اما تعداد متخصصان واقعا کم است! در هر موضوعی که علاقمند هستید مطالعه کنید و اطلاعات زیادی را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید. این کار تاثیر فوق العاده ای در جذب مشتریان دارد.

مشاور باشید : یکی از بهترین روش های اعتمادسازی در وب سایت این است که سعی کنید مشاور باشید تا فروشنده! سعی کنید برای مشتری مشاوره ای بدهید که واقعا چاره مشکلش باشد نه اینکه فقط یه فکر فروختن محصول خود باشید.

علامه باشید : برای موضوعات محتوایی خود واقعا متخصص باشید و تا می توانید موضوع را بررسی کنید و جوانب آن را بسنجید. مثلا اگر در کار فروش دوربین مداربسته هستید از انواع دوربین، لنز، کیفیت تصویر، انتقال تصویر، … اطلاع داشته باشید  و مشتری را کاملا از لحاظ فنی اقناع کنید.

گوشه بازار را داشته باشید : انتخاب نیچ مارکت یا بازار خاص، باعث انتخاب مخاطب خاص خواهد شد. همه مخاطب شما نیستند. شما باید 20 درصد جامعه هدفی را انتخاب کنید که 80 درصد درآمد شما از آن ها باشد. به این موضوع در بازاریابی و تبلیغات، پرسونای مخاطب گفته می شود. انتخاب این جامعه، شفافیت زیادی به تمامی مراحل کسب و کار شما می دهد. مثلا شما شاید اجناس برند بفروشید. حواستان باشد نباید در مکان هایی تبلیغ کنید که مشتری کم درآمد تبلیغ شما را ببیند چون مشتری کم درآمد هزینه ای بابت برند گرانقیمت شما نخواهد کرد!

نمایش نظرات دیگر مشتریان : از مشتریان خود بخواهید نظر خود را درباره موضوع خدمات یا محصولات شما در قالب ویس یا نامه رسمی یا ویدئو به شما ارائه دهند. سپس از این نظرات در وب سایت خود برای اعتماد سازی استفاده کنید.

روی کمک ما حساب کنید!

برای طراحی یک سایت موفق و حرفه ای، شناسایی بازار، رقبا و مشتریان کافیست با ما در ارتباط باشید. مشاوره رایگان طراحی سایت ما را از دست ندهید!

ما علاوه بر خدمات طراحی سایت، خدمات پشتیبانی وب سایت های وردپرسی را نیز داریم. همچنین انجام خدمات ارزیابی امنیتی و تست نفوذ، سئوسایت برای گوگل، مشاوره کسب و کار و سامانه ویژه جلوگیری از نشت اطلاعات و نقض داده از دیگر خدمات ما می باشد.

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
guest
2 کامنت
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدرضا
محمدرضا
5 ماه قبل

سلام. یک موردی که اشاره نشده بود یا من ندیدم قرار دادن نقشه محل کسب و کار در سایت است. به نظر شما با وضعیت الان گوگل چگونه نقشه سایت بزاریم؟

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
5 ماه قبل
پاسخ به  محمدرضا

سلام. وقت بخیر
در صورتی که با قراردادن نقشه مشکل دارید از نقشه های ایرانی اشتفاده کنید مثل بلد یا نشان استفاده کنید. سوالی بود در خدمتیم

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x