راهبرد پردازش متین
اشتباهات خطرناک در راه اندازی سایت
  1. Home
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. طراحی سایت
  6. /
  7. اشتباهات خطرناک در راه…
اشتباهات خطرناک در راه اندازی سایت
اشتباهات خطرناک در راه اندازی سایت

آنچه در این مقاله میخوانیم

زمان مطالعه: 5 دقیقه

اشتباهات خطرناک پیش از راه اندازی سایت

پیش از هرگونه اقدام به خرید خدمات طراحی سایت یا خدمات طراحی سایت های وردپرسی، مقاله زیر را حتما مطالعه نمایید. اشتباهات خطرناک در راه اندازی سایت را بررسی می کنیم که نتیجه ده ها مشاوره با مشتریان عزیز می باشد.

با در نظر گرفتن این موارد جلو زیان های مادی و معنوی زیادی را خواهید گرفت.

در صورتی که هنوز در موزد طراحی وب سایت و حضور در دنیای اینترنت شک و تردید دارید، از مقاله کامل ما را در مورد همه چیز در مورد ورود به دنیای وب سایت بازدید و مطالعه کنید.

ثبت دامنه و هاست به نام شما

حتما حواستان باشد در ابتدای کار دامنه وب سایت شما به نام خودتان یا شرکتتان باشد. گاهی برخی شرکت ها یا افراد به خاطر گروگانگیری تسویه حساب یا تمدید پشتیبانی سایت شما، دامنه را به نام خودشان ثبت می کنند. اطلاعات ورودی به مرجع ثبت دامنه های آی آر یا دات کام را از طراح سایت بخواهید و در بخش مربوطه چک نمایید تا به نام خودتان باشد.

راه های ارتباطی شما

حتما در فرم های ثبت نام دامنه، هاست، سامانه پیامکی، اینماد، … دقت و بررسی نمایید که شماره همراه و ثابت خود شما ثبت شده باشد.

همچنین همه این سامانه ها درخواست ایمیل دارند که برای تغییر رمز عبور و ویژگی های ضروری می باشد. مطمئن شوید فقط ایمیل اختصاصی خودتان بر روی این سایت ها ثبت شده باشد.

برند شخصی یا شرکتی

قبل از هر کاری مطمئن شوید که می خواهید سایت و سامانه های متصل به صورت حقیقی ثبت شود یا حقوقی زیرا پس از ثبت، هزینه و زمان زیادی برای تغییر آن ها مورد نیاز است.

اگر نیاز به فاکتور رسمی جهت ثبت در بخش هزینه های شرکت خود دارید باید حتما حساب خود را حقوقی ثبت نمایید.

زمان پشتیبانی سایت

زمان پشتیبانی سایت را با دقت و در قرارداد چک کنید. در زمان طراحی سایت و خدمات پشتیبانی وب سایت، زمان پشتیبانی بسیار مهم است. مثلا ما خدماتمان را در بازه های زمانی 3 ماهه تا 12 ماهه ارائه می کنیم و تعدادی از خدمات ما در هر بازه رایگان می باشد.

خدمات پشتیبانی و طراحی سایت

خدمات شما شامل چه مواردی است؟ مثلا طراحی لوگو و برند شخصی با شماست؟ تولید محتوا چطور؟ آیا فکری به حال بهینه سازی سایت خود کرده اید؟ قالب ها و افزونه های استفاده شده، اصلی هستند یا غیر اصلی و دارای حفره های امنیتی؟ آپدیت ها و نسخه های پشتیبان چگونه برنامه ریزی شده اند؟ چه کسی مسئول بارگذاری مطالب شماست؟ چند مقاله برای شما انتشار می یابد؟

از هزینه های جانبی طراحی سایت باخبرید؟ از هزینه ای جانبی پشتیبانی سایت چطور؟ آیا قرار است سایت را برای شما کدنویسی کند؟! در دنیایی که هوش مصنوعی پاسخ سوالات آزمون دکتری را تا درصد زیادی به آسانی می داند و رتبه برتر می گیرد، چرا می خواهند برای شما سایت کدنویسی کنند؟! یک مقاله مرتبط در زمینه طراحی سایت با کدنویسی داریم که لطفا قبل از ادامه آن را بررسی کنید.

همه این ها و موارد بیشتر دیگری که وجود دارد و ما در مقاله خدمات پشتیبانی کامل سایت های وردپرسی به آن ها اشاره ای کرده ایم ار در نظر بگیرید و از پشیمانی و اشتباهات خطرناک پیش از راه اندازی وب سایت خود جلوگیری کنید.

اشتباهات خطرناک پیش از راه اندازی سایت

قرارداد رسمی

آیا قرارداد رسمی یا الکترونیکی می بندید؟ اگر خدمات خودتان را از طریق سایت می بندید نسبت به قوانین و مقررات سایت مطله باشید. گاهی شما با قبول و پذیرش قوانین سایت مواردی را می پذیرید که روحتان از ان ها بی اطلاع است! و شامل هیچگونه پشتیبانی و خدماتی نمی شود. مثلا در شرکت های سایت ساز، بسیاری از موارد از جمله بارگذاری مطالب یا حتی تغییرات جزیی در سایت شما مشمول هزینه اضافی خواهد شد. ما نگاهی به رفتارهای اکثر شرکت های سایت ساز داشته ایم که می توانید مقاله مربوطه را مطاعه فرمایید.

نحوه پاسخگویی کارفرما

بسیار مهم است که راه های ارتباطی با کارفرمای خود را چک کنید. مثلا آیا از طریق تیکت ارتباط می گیرید یا از طریق تلفن مشکلات خود را مطرح می کنید؟ گاهی برخی افراد علاقه به صحبت حضوری یا آنلاین دارند. شما چطور از شخصیت کارفرمای پشت اجرای برنامه هایتان مطلع می شوید؟ ما در راهبرد پردازش هم جلسه آنلاین و هم حضوری برگزار می کنیم. تماس تلفنی را پاسخگویی می کنیم و بخش اختصاصی پشتیبانی مشتریان خود را داریم.

سیستم بکاپ گیری

پشتیبان گیری از سایت شما را چه کسی برعهده دارد؟ نسخه های پشتیبان از سایت شما کجا نگهداری می شود؟ اگر سایت شما دچار حمله و آسیب جدی شود آیا راهکار بازگشتی پیش بینی شده است؟

ما نسخه های جداگانه ای از اطلاعات شما را در سرور های فیزیکی و آنلاین امن داخلی و خارجی نگه می داریم. حتی با وجود مشکلات اخیر کشور ما یک محل بسیار امن در سرور های خارجی داریم که همیشه نسخه ای از سایت شما را در آن نگه داری می کنیم. این محل نگهداری اطلاعات با رمز های پیچیده و دو مرحله ای پوشش داده می شود.

طراحی سایت فقط 3 میلیون تومان!

چند وقت پیش پیامکی برای من آمده بود که طراحی سایت را بسیار ارزان انجام میداد! چیزی حدود 3 الی 4 میلیون تومان! من بسیار کنجکاو شدم و بررسی کردم. تمامی مواردی که در تماس تلفنیو واتساپ به من گفتند دروغ بود. 

اول اینکه اصلا سایت معتبری نداشتند. اس اس ال سایتشان ایراد داشت و سایت ناامن بود.

دوم تعدادی از نمونه کارهایشان دروغ بود و لینکی به سایت های طراحی شده نداشتند.

سوم طرح تمام سایت هایشان یکی بود و فقط عکس ها را تغییر داده بودند!

چهارم هزینه های جانبی را جداگانه حساب می کردند. یعنی آنچه ما کامل ارائه می کنیم، آن ها خرد خرد چند برابر پولش را از مشتری می گرفتند.

پنجم با این سایت های کپی که طراحی می کردند کار و هزینه مشتری را چند برابر میکنند زیرا طراحی سایت فقط اول ماجراست. سئو و بازاریابی دیجیتال در ادامه کار حتما نیاز شماست وگرنه هیچ مشتری در سایت خود نخواهید داشت و این یک واقعیت تلخ است.

ششم و ار همه مهتر اینکه وردپرس رایگان است! نمی دانستید؟! هسته اصلی وردپرس و تعدادی از افزونه های آن رایگان هستند، پس چرا طراحان سایت برای طراحی با وردپرس اینقدر هزینه دریافت می کنند؟! در مقاله آیا وردپرس رایگان است ما نگاهی جدید و واقعی به این مطلب داریم!

دانش فنی و امنیت وب سایت

افراد مسئول طراحی و پشتیبانی تا چه حد اطلاعات بالایی برای راهنمایی شما دارند؟ اطلاعات فنی ان ها تا چه میزان بروز است؟ دوره های تخصصی مرتبط با کسب و کار یا ارائه خدمات پشتیبانی را گذرانده اند؟ ما در راهبرد پردازش، ضمن حضور در مرکز رشد فناوری استان فارس، ساعت ها دوره آموزشی و تخصصی در زمینه های گوناگون گذرانده ایم تا بتوانیم به صورت عملی بهترین راهکارهای افزایش فروش را برای شما انجام دهیم. ما قادر به ارائه آموزش های استارتاپی هستیم و اولین کارسوق استارتاپ دانش آموزی را در شهرستان آباده برگزار نموده ایم که این خود دلیلی بر سطح بالای دانش و تخصص همکاران ما در راهبرد پردازش است.

همچنین به دلیل تخصص در حوزه امنیت سایبری، همکاران ما یک سر و گردن بالاتر از شرکت های مشابه مشغول انجام خدمات در حوزه فناری اطلاعات هستند.

مثلا دو پروژه تست نفوذ خودکار و سامانه تشخیص نشت اطلاعات از پروژه های اختصاصی شرکت ما می باشد.

نمونه کار و نظرات دیگر مشتریان

اگر نمونه کار و نظرات مشتریان قبلی را مطالعه کنید خواهید دانست که کارفرمای شما چطور با شما برخورد خواهد کرد. نظرات شرکت ها و افراد واقعی، نشان دهنده ویژن همکاری شما خواهد بود.

ما لطف و نظرات تعدادی از مشتریان خودمان را گرداوری کرده ایم. همچنین شما می توانید نمونه کارهای ما در قسمت مربوطه بررسی نمایید.

مشاوره رایگان پیش از قرارداد

ما در راهبرد پردازش برای اطمینان قلبی شما پیش از انجام هر کاری می توانیم یک ساعت جلسه رایگان برای شما داشته باشیم. صدای شما را بشنویم، توضیحاتی به شما بدهیم و راهکارهایی برای شما بیان نماییم. مشاوره بازاریابی ما را از دست ندهید.

5 1 رای
امتیاز مقاله
guest
6 کامنت
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهرا اسفندیاری
زهرا اسفندیاری
7 ماه قبل

مقاله کاملی بود. فقط یک مورد بود که خواستم تذکر بدم به مقاله اضافه بشه.
من خودم از قرارداد ضربه خوردم و این در حالی بود که من هزینه دامنه و هاست داده بودم ولی همه چیز به اسم شرکت سازنده بود.
بنظرم این مورد رو هم اضافه کنید اگر دوست داشتین. ممنون

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
7 ماه قبل

سلام. بله. درسته. ما یک مقاله با عنوان ” اشتباهات خطرناک در طراحی سایت” قرارداده ایم که متاسفانه در این صفحه گذاشته نشده است.
صفحه حتما بروز رسانی می شود. ممنون بابت تذکر

محمد علی روستا
محمد علی روستا
6 ماه قبل

سلام. قسمتی که نوشتین قیمت طراحی سایت رو الکی میگن کاملا درسته. ما خودمون داخل دیوار ی شرکت بهمون قیمت داد خیلی پایین و کار رو استارت زدیم اما آخر کار که رسید تازه پلن هاش رو رو کرد که باید یکی رو انتخاب میکردیم. چیزی بیش تر ار ۱۰ ت متاسفانه هزینمون شدو سایت هم اصلا مورد رضایت نبود.

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
6 ماه قبل

سلام. وقت بخیر
ضمن تشکر از شما بابت بازخورد

ایمان موذن
ایمان موذن
4 ماه قبل

سلام. خیلی خوب بود مهندس. از اینکه صادقانه‌موارد رو مطرح کردین ممنونم. متاسفانه اکثر شرکت ها در طراحی سایت بفکر گرونگانگیری مشتری هستند ولی شما شفاف مطرح کردین قضایا رو. ممنون

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
4 ماه قبل
پاسخ به  ایمان موذن

سلام. وقت بخیر
بله. عزیزان زیادی بودند و هستند که متاسفانه در این قضایا ضرر کردند و ما سعی کردیم جنبه های مختلف را پوشش بدیم.
در خدمت شما هستیم.

6
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x