راهبرد پردازش متین
بهترین هاست وردپرس
  1. Home
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. ابزارها
  6. /
  7. بهترین هاست وردپرس
بهترین هاست وردپرس
بهترین هاست وردپرس

آنچه در این مقاله میخوانیم

زمان مطالعه: 4 دقیقه

بهترین هاست وردپرس چیست؟

اگر به دنبال این موضوع هستید که بدانید بهترین هاست وردپرس کدام است، با ما همراه باشید.

هاست به مفهوم ساده، مکانی است که فایل‌های وبسایت شما در آن قرار می‌گیرند و به کاربران اینترنت این امکان را می‌دهد تا به وبسایت شما دسترسی پیدا کنند. انتخاب یک هاست مناسب از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا این تصمیم می‌تواند اثرات بسیاری بر روی کارایی وبسایت و شناخته شدن آن در میان مخاطبین شما داشته باشد.

ویژگی های یک هاست خوب

ویژگی های یک هاست خوب باید به گونه ای باشند که بتوانند امنیت، سرعت، پایداری و قابلیت اطمینان وبسایت شما را تضمین کنند. در ادامه به برخی از ویژگی های یک هاست خوب پرداخته می‌شود:

پایداری: یکی از ویژگی های مهم یک هاست خوب، پایداری آن است. هاست باید قابلیت ارائه خدمات پایدار و بدون اختلال را داشته باشد تا وبسایت شما همیشه در دسترس باشد و کاربران بتوانند به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند.

 

امنیت: امنیت هاست به شدت مهم است. یک هاست خوب باید از تکنولوژی ها و روش های امنیتی برای حفاظت از اطلاعات شما استفاده کند تا از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شما جلوگیری شود.

 

سرعت: یکی از ویژگی های دیگر یک هاست خوب، سرعت آن است. سرعت لود صفحات وبسایت باعث افزایش تجربه کاربری کاربران شما می‌شود و با توجه به اینکه اکثر کاربران اینترنت به دنبال سرعت هستند، انتخاب هاستی با سرعت بالا بسیار مهم است.

 

پهنای باند: پهنای باند یک هاست بسیار مهم است زیرا تعداد کاربرانی که به وبسایت شما دسترسی پیدا می‌کنند، می‌تواند در هر لحظه تغییر کند. هاست باید پهنای باند کافی را برای پشتیبانی از ترافیک وبسایت شما داشته باشد.

 

قابلیت اطمینان: یک هاست خوب باید قابلیت اطمینان و قابلیت دسترسی به وبسایت شما را تضمین کند. این به معنی عدم وقفه در ارائه خدمات هاست و عدم توقف وبسایت در دسترس بودن برای کاربران است.

 

پشتیبانی فنی: همیشه احتمال وقوع مشکلات در هاست و وبسایت وجود دارد. بنابراین، یک هاست خوب باید پشتیبانی فنی قوی و متخصص داشته باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکل، بتوان به سرعت آن را برطرف کرد.

 

مقیاس پذیری: یک هاست خوب باید قابلیت مقیاس پذیری داشته باشد. یعنی باید قابلیت افزایش منابع هاست به منظور پشتیبانی از ترافیک بیشتر وبسایت شما و همچنین افزایش تعداد کاربران در آینده را داشته باشد.

 

قیمت مناسب: هزینه هاست نباید زیاد باشد و باید با توجه به ویژگی هایی که ارائه می‌دهد، قیمت مناسبی داشته باشد. بنابراین، هاست باید قابلیت ارائه خدمات با کیفیت بالا را با هزینه های مناسب داشته باشد.

 

سیستم مدیریت هاست: یک هاست خوب باید دارای سیستم مدیریت هاستی باشد که به شما اجازه می‌دهد که به راحتی وبسایت خود را مدیریت کنید. این سیستم باید دارای ابزارهای مفیدی باشد که به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی فایل‌های وبسایت خود را مدیریت کنید و همچنین بتوانید نصب و راه‌اندازی نرم‌افزارهای مورد نیاز برای وبسایتتان را انجام دهید.

 

محل داده‌ها: انتخاب محل داده‌های هاست برای وبسایت شما نیز بسیار مهم است. برای مثال، اگر مخاطبان وبسایت شما بیشتر در مناطقی مانند اروپا هستند، بهتر است که هاست شما در یکی از سرورهای این منطقه قرار داشته باشد. این کار می‌تواند سرعت لود وبسایت شما را بهبود بخشد و تجربه کاربری کاربران را بهبود دهد.

معرفی بهترین هاست وردپرس

به نظر ما نت افراز یکی از بهترین هاست های وردپرس می باشد که ضمن اینکه پشتیبانی خوب، متخصص و بااخلاقی دارد، پلن های پایه تا حرفه ای عالی ارائه می دهد.

نت افراز طرح های متعددی برای وب سایت های وردپرسی دارد. محیط کاربری هاست هم کاملا فارسی شده است و به راحتی می توانید با آن کار کنید. برخلاف سی پنل که کارکردن با آن دشوارتر است اما دیرکت ادمین در نت افراز واقعا جالب است و همه قابلیت های مورد نیاز یک هاست عالی را دارد. شما با ارزانترین هاست نت افراز شروع کنید.

 

در صورتی که نیاز به ظرفیت بالای هاست داشتید، هاست های با سرور لایت اسپید پرسرعت و قدرتمند نت افراز پاسخگوی شما هستند.

چند قابلیت عالی

نت افراز بکاپ کاملی از حساب شما دارد و به راحتی در صورتی که مشکلی پیش بیاید برای شما بازگردانی می کنند.

خودتان را درگیر تعداد سی پی یو، سرعت خواندن از دیسک و  تعداد رم برای انتخاب هاست نکنید! این یک تله ای است که شما هیچ در مورد این پارامترهای موثر نمی دانید. همه را بی خیال باشید و پارامترهایی را که درک می کنید انتخاب کنید. در نت افراز شما درگیر این پارامترها و پرداخت هزینه بیجا نخواهید شد.

یک قابلیت عالی نت افراز، قابلیت ” تعمیر سریع ” (Quick Fix) آن می باشد. به راحتی با راست کلیک بر روی فایل کانفیگ وردپرس، پارامترهای زیادی را مانند نام دیتابیس، پسورد دیتابیس، یوزرنیم دیتابیس، پسورد حساب های کاربری ورود به پیشخوان وردپرس، پیشوند جداول وردپرس، … را به راحتی تغییر دهید و هیچ نیازی به ورود به مای اسکیول و پی اچ پی ادمین یا کار با کدهای ورپرس برای این موارد ندارید!

پلن های پایه تا حرفه ای هاست ایران و فرانسه دارد و بنابر نیاز خود می توانید هر کدام را بخواهید سفارش دهید. اگرچه توصیه ما در حال حاضر هاست ایران آن می باشد.

روی کمک ما حساب کنید!

در صورتی که شما قصد رشد کسب و کار در حوزه دیجیتال مارکتینگ و وب سایت خود را دارید، می توانید با ما در ارتباط باشید. مشاوره  ما را از دست ندهید!

همچنین خدمات طراحی سایت، خدمات پشتیبانی وب سایت های وردپرسی، انجام خدمات ارزیابی امنیتی و تست نفوذ، سئو سایت برای گوگل و سامانه ویژه جلوگیری از نشت اطلاعات و نقض داده از دیگر خدمات ما می باشد.

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
guest
2 کامنت
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا علیزاده
رضا علیزاده
6 ماه قبل

سلام. واسه کسی که ابتدای کار هست چی پیشنهاد میدین؟ با کدوم هاست شروع کنیم که هم سرعت خوبی داشته باشه و هم قیمت مناسبی؟

راهبرد پردازش
مدیر
راهبرد پردازش
6 ماه قبل
پاسخ به  رضا علیزاده

سلام. وقت بخیر
ضمن تشکر از شما، پیشنهاد ما هاست نت افراز هست که در بالا اشاره کردیم. امکانات بسیار خوبی دارد. رابط کاربری و پشتیبانی قوی. برای ورود بر روی تصاویر بالا کیک کنید.

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x